Heitänpäs tännekkin tämän esittelyni jonka Landiaan kirjotin...
Länsirannikolta ilmoittautuu tuore ensimmäisen Volvon omistaja. Siitä asti kyllä Volvoilla
oon ajellu kun kortin sain, mutta nyt ensimmäinen oma alla. Vanhempani siis ovat Volvoilla
ajelleet jo ennen minun syntymääni, joten suurimman osan suomesta olen nähnyt Volvossa
istuen jo vaahtosammuttimen kokoisena. Ensimmäiset autot, jotka minulla olivat käytössä
olivat 240 GL (oiskohan vm 84 ollu) ja 940 GLi Aut. vm 94.
Omat edelliset autoni ovat olleet enimmäkseen japseja, tarkemmin sanottuna Subaruita, joihin
nuorempana haksahdin lähinnä erikoisuuden ja nelivetoisuuden takia. Muillakin katiskoilla on
tullut vuosien mittaan ajettua, mutta veri veti oikean Auton puikkoihin.
Nyt siis alla V70 2.5T AWD, jossa geartronicit, RTI:t ja muut vermeet. Tavoitteena hyvää pitoa
ja kovaa ajoa hamaan tulevaisuuteen. Volvoon päädyimme vaimoni kanssa enimmäkseen
siksi, että turvallisuusnäkökohta oli päällimmäisenä mielessä perheautoa valitessamme. Puolisoni
luonnollisesti piti huolta siitä, että ulkonäkö ja väri ovat hänelle mieleen ja minä puolestani koitin
parhaani mukaan määritellä tekniset kriteerit optimaalisiksi meille. Volvon ulkonäöstä meillä on kyllä
ollut pitkät keskustelut, joissa puolisoni on ollut lähes poikkeuksetta sitä mieltä, että muut autot
ovat paremmin muotoiltuja. Nykyään hän on kuulemma tosin jo tykästynyt Volvonkin muotoiluun.
Ja menihän siihen melkein kaksi viikkoa

Palkkatyötä teen nörttipuolella kaupungin hommissa. Vaimoni on hoitoalalla. Itseni, puolisoni ja poikamme
lisäksi perheeseeni kuuluu tällä hetkellä pienen eläintarhan verran karvakamuja, eli kaksi kissaa ja koira.
Foorumille tulin etsiskelemään muuta Volvoilusta kiinnostunutta väkeä juttukavereiksi ja myös tarpeen
tullen tueksi ja turvaksi, mikäli nyt sattuisi että perhesportti tekee sellaiset temput, että omat tiedot
ja taidot loppuu kesken.
Tässäpä nämä tärkeimmät.
Moro vaan kaikille uusille ja vanhoille tuttavuuksille