Nämä on ja otetaan huomioon ilman muuta :hello:. Se mikä on hyvä sain teltan pystytettyä suojaiseen paikkaan ja teltta näkyy ilman että, sitä pitää erikseen lähtiä katsomaan. Ajatellen tulevan talven lumia
.
Näkyypä tuo talli olevan aika hyvin ankkuroitu maahan kuvassa kun koko "Vanhuksen" paino lepää sen päällä...näppärä keksintö, auton alla on samalla kunnon ilmarako.
Tunnetusti nämä tallit vetävät todella kosteiksi sisältä, itellä on samanlainen jossa yksi harrasteautoista talvehtii.
Tallista on leikattu helmat pois ja otettu myös ne päätykolmio palat pois, niin saadaan aika hyvä läpi veto. Vähän pöllyää joskus lunta auton päälle kun sopivasti puhaltaa myräkkä, mutta se ei sinänsä haittaa. Lumet täytyy pudottaa nopeasti pois päältä, koska tallin kattokaaret ovat liian harvassa ja talli painuu nopeasti montulleen kaarien välistä.
Suurin ongelma on ehkä keväällä tallin sorapohjanvettyminen ympäriltä imeytyvän sulamisveden muodossa....onneksi on Volvoa korkempi maavara autossa.
Autossa pidän ikkunat kiinni ja kosteuden kerääjä sisällä jonka tyhjennän aika ajoin...tulee ehkä sellaset 0.5-0.7 litraa vettä talven aikana.