
Ruuvailin kojelaudan irti, vaihtelin mittariston polttimot vihreiksi ledeiksi. Airbägi ja mittaristo kiinni, akunkenkä kiinni ja virtaa > puolet palaa. Otin kännykällä kuvan mitkä palaa ja mitkä ei. Akunkenkä irti, irbägi irti, mittaristo käteen ja muutaman ledin kääntö. Samat takasin, kojelauta kiinni ja työkalut konttiin. Vieläkin yks ledi pimeenä.

En tiedä onko se rikki vai onnistuinko kädettämään sen väärinpäin vieläkin. Noh suurin osa palaa ja hyvältä näyttää. Laitan parit varaledit tilaukseen jossain välissä ja otan sitten auki tuon uudestaan kun saapuvat ~kuukauden päästä, että jos se onkin rikki niin saa sitten vaihtaa, eikä tarvi taas myöhemmin uudelleen yhden ledin tähden mutteroida noita noin tuhatta ruuvia millä tuo kojelauta on kiinni.
Tässä hyvä video tuosta operaatiosta, ja
tässä video ledien testaamiseen pöydällä, itse koin helpommaksi laittaa airbägin johdot ja akunkengän kiinni ja koittaa ihan reaaliolosuhteissa.


PS: livenä komeemmat
