Eipä ole uutta immua vielä hankittu hinta kun suolainen, liki kolmasosa auton hinnasta 
Tuli mieleen voisiko sytkä olla mennyt pieleensä, kun kuulostelin niin imusarjaan päin potkii?
Tuo siis imm kiinni, irti kun on niin välillä humppaa tyhjäkäynti 500-1200.
Tyhjäkäyntitötterö putsattu samoin jakajaa olivat kyllä suht siistejä.
Pitäisiköhän ettiä missä ecu ja muut boxit sijaitsee tutkia niidenkin kunto.
Ampuu se näköjään oli kiinni tai ei jompaan kumpaan suuntaan ajossa, kun polkaisee pedaalia syvemmälle nopeaan.
Sytkä ja bensa-boxi joko toimivat tai sitten eivät.
Tilanteesi kuulostaa nilkuta kotiin moodilta.
Kipuna tulee oikeaan aikaan jos EZK saa oikean tiedon kampuran asennosta. Jos asentotieto on virheellinen (esim pätkii, niin kipunaa ei yleensä sillä kierroksella tule ollenkaan). Jos EZK ei ole ehjä, niin kipuna ei tule väärään aikaan, vaan sitä ei sitten tule. Eli sytkä ei voi mennä "pieleen", kuten katkojan kärkien aikana joskus muinoin oli mahdollista.
Kuormatieto taasen tulee IMM:ltä molemmille boxeille ja ilman sitä kone ei käy kunnolla, vaikka se immu toimisi osittain.
Tarvikkeena se maksaa vajaa 200,-
http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=28-3243Tosin katseleppas tuolta kierrätyskeskuksesta, sillä sieltä löytyy immujakin.
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?board=76.0Koska saamasi vikakoodit/oireet viittaavat vaahteramäen eemeliin (IMM), niin vaihda se ilman rypistelyjä toiseen.
Asentotunnistin (Vaikka siitä YKK anturina puhutaan mm. motonetissä, niin se on silti asentotunnistin).
http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=10-9062 Se ei ole kallis osa, vaikka vaihtaisit sen ihan varmuuden vuoksi.