White pääsi talliin missä 10tkm huoltoa teen. Kyseinen ajomatka ajettu vuodesta 2012


Banhardin puslan vaihdoin ja osasi sitten olla tiukemmassa. Uudesta puslasta täytin liimatiivistemassalla tyhjätkolot jotta kestäisi paremmin käyttöä

Kardaanin laakeri oli miltei kiinni hirtänny, samontein kuten kardaanin tukikumi repeillyt. Härdykiekkokaan ollu sen paremmassa kunnossa suoranaisesti voima oli ollut osana, revennyt sekin. Ainut positiivinen asia oli, ristikot oli timmit

Vaihdelaatikon peräpään tiivisteet ja stefat vuotaneet kuin seula, öljynny kardaanin tunnelin.
Lootasta purin peräpäästä ylmääräset veke, öljykin oli ruskeeta. Kardaanin tunnelista pyyhin massat pois rätillä, öljy oli pehmittänny hyväksi ja tinnerillä vielä viimeistelin. Massailla uudestaan
Laatikon kumikin oli pehmentynny ja ihan lerpuksi menny jotta vaihtoon menee. Tukipalkki, keppiteline pestä
Päivän kevennykseksi sovittelin mittaripaneelia


Huomenissa käydä shoppailee: Laatikko öljyä, tiivistepaprua ja kardaanin laakeri. Kaikki muu onkin hyllytavarana