Todella hienoa jälkeä! Tässä lukenut nyt kaikki tämän aiheen kirjoitukset läpi ja pakko sanoa että on kyllä siististi tehty ihan viimesen päälle!
Pari asiaa pisti silmään. Tuolla kun yritit kiillottaa vanteista lippaa niin itse kiillotin lipat juuri omista vanteista (semmoiset volvon alkuperäiset "hunajakenno" vanteet).
Biltemasta hain laikat. Hioin ensin lakat+maalit pois semmoisella rättilaikan tapaisella laikalla. Sen jälkeen hioin kuivalla p320 paperilla kaikki reunat ja paikat mihin ei laikalla päässy. Tämän jälkeen vaan muutama kierros vesihiomapaperilla p400,p1000 ja vielä nopea sutaisu p1200. Pinta jäi vielä vähän naarmuseks eikä kiiltänyt. Sitten vaihoin rälläkkään pehmosen laikan ja pyöräytin laikkaa kiillotus tahnassa ja rupesin vetämään lippoja. Lipat rupes peilaamaan jo ihan kohtalaisesti. Kun olin kierroksen vetäny niin vaihoin puhtaaseen pehmolaikkaan ja vedin viimeistelytahnalla. Lopputulos=peili. Kaiken kaikkiaan aikaa meni 12h (kaikki 4 vannetta+sisältää teippauksen ja keskiöiden maalauksen) ja lopputulos oli omasta mielestä ainakin hyvä.
Ja toinen asia, hiaset vaikka p1000 paperilla vähän pintaa rikki niistä takavaloista,putsaat vaikka jarrukliinerillä ja nykäset lakkaa päälle? Näyttää ihan uusilta sen jälkeen =)!
Kiitoksia

Siitä siististä tiedä, jonkun näköstä hyvää yrittää tehdä kestäisi vähä pitempään kuin ne hutasemalla tehyt

Olisi niistä saanu kiiltävät toki monellakin tapaa. Kuten sanoin siellä puolenmetrinpäästä kun katto niin hyvät ja siitä 2cm päästä pientä hienoa naarmua täynnä (liijan tarkka tekiä oon). Olisihan sen pois saanu työllä ja classikot ois kieltämättä kiillotetulla huulella.
En ainakaan enää rupea kiillottaa. Hyvä maali ja lakka päällä

Komiat vanteethan nuo ovat sinulla
Takavalot on paljon puhuttannu

Nuille valoille en tee tikkua ristiin on parissa kohti paloja lohkennu pois
Kirkkaalla vilkulla varustetut tulee jossain vaiheessa, saapi ensin tämän moottorin vaihdettua
"mikäs siinä vaihdossa kestää?"
Suunnitelmia nyt on kymmenen auki. Varmaan tänäkesän tulee tolla kaksruttusella toimimaan. Kerkesin keventää tuon litun ja siinä ei oo lh kehää
saatika oo tullu ikuna vaihdettua tollasta lh jettiä kaasarin tilalle, vie oman aikasa vaihtaissa opetellessa ( saapi tulla vaihtaa kaveriksi jos kiinnostusta löytyy)
Aikakin vähä kortilla, perhe kasvaa lähiaikoina. Haluan jotta oon kotona enkä siellä tallilla 24/7