Carcom Oy  Elekma

Vetarin sisempi pää rikki, apua kaivataan. S60 2.4t -01

  • 2 Vastauksia
  • 1930 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa AnttiV

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 9
  • www.vrcf.fi
Hei! Eilen olin vaihtamassa oikean puoleista alapalloniveltä ja siinä rytäkässä vetoakseli lähti koneen päästä irti. Avasin suojakumin ja huomasin että metallinen "kehikko" oli hajonnut. Mites nyt sitten? Pitääkö ostaa kokonaan uusi vetari, vai saako uuden nivelen jostain? Onko vetoakselin  päässä rihlat vai mitä sieltä löytyy? Millä lähtee irti?

Jos joku osaisi auttaa niin kiitos!
« Viimeksi muokattu: 23.03.2012, 18:09:10 kirjoittanut AnttiV »

Poissa Taavi.H

  • Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10772
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
Vs: Vetarin sisempi pää rikki, apua kaivataan.
« Vastaus #1 : 23.03.2012, 09:53:05 »
Mikäs auto, vuosimalli ja kone on kyseessä?
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

Poissa AnttiV

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 9
  • www.vrcf.fi
Vs: Vetarin sisempi pää rikki, apua kaivataan.
« Vastaus #2 : 23.03.2012, 18:08:40 »
perskele tärkein jäi, eli s60 2.4T -01. Mites muuten, onko automaatin ja manuaalin vetarissa eroa?

 

Elekma  Autoracing