Kulkukoira  Proturbo

ÄRRRÄ:n nokijyrä, V70 -99->V70 D5 -04->V90 s.34

  • 502 Vastauksia
  • 146098 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Vs: ÄRRRÄ:n nokijyrä, V70 -99 (nyt kuvia sivu 3 ja 4)
« Vastaus #75 : 18.04.2012, 21:20:54 »
Tarkotin kuvaa siitä 12cm pitkästä pallopäisestä jatkosta.   ;)

Tutulta kuulostaa noi sun ohjeet mutta automaatilla ei taida kone paljoo pyörähtää.
Sitähän saa helposti kyllä apumiehen pyöräkotelon kautta käännettyä. Läppä sivuun ja suoraan kampuran pultti siinä.

Poissa ÄRRRÄ

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 905
Vs: ÄRRRÄ:n nokijyrä, V70 -99 (nyt kuvia sivu 3 ja 4)
« Vastaus #76 : 18.04.2012, 21:28:53 »
Tarkotin kuvaa siitä 12cm pitkästä pallopäisestä jatkosta.   ;)

Tutulta kuulostaa noi sun ohjeet mutta automaatilla ei taida kone paljoo pyörähtää.
Sitähän saa helposti kyllä apumiehen pyöräkotelon kautta käännettyä. Läppä sivuun ja suoraan kampuran pultti siinä.

Jaa okei. Siis normi 1/4-sarjasta löytyvä pitkä jatko, jossa pää on sellanen pallon tyyliseksi ajettu eli hylsyn saa käännettyä pieneen kulmaan. Laitoin hylsyn ensin koneen kylkeen kiinni ja normi jatkon sitten siihen mutta sen verran jää kulmaa että jatko ei pure hylsyyn kiinni vaan pomppaa aina pois. Ja jos hylsyn laittaa suoraan jatkoon kiinni niin sit se hylsy ei pure mutteriin.

En muistanu että sun laite on liukulaatikolla. Ite en jaksanu alkaa mitään purkaa ku sain konetta pyöritettyä nytkyttämällä.  :)

Kuva:

http://www.vannetukku.fi/images/motoral/50113311.jpg

Ja nuohan on sit 1/2 tuuman jatkoja, mutta tuosta kuvasta näet kyllä mitä tarkoitan.
X6 35D

F20 120d M-Sport

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Vs: ÄRRRÄ:n nokijyrä, V70 -99 (nyt kuvia sivu 3 ja 4)
« Vastaus #77 : 18.04.2012, 21:31:06 »
Oukkei. Nyt selvis.   :)

Poissa ÄRRRÄ

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 905
Vs: ÄRRRÄ:n nokijyrä, V70 -99 (nyt kuvia sivu 3 ja 4)
« Vastaus #78 : 18.04.2012, 21:33:48 »
Oukkei. Nyt selvis.   :)

En sit tosiaan päässy kokeilee kun ei sattunu sellasta pallopäätä ole enää ehjänä, mutta tavan jatkolla oli jo ihan viittä vaille ettei irronnu joten uskon että tuollaisella olis lähteny. Ne mutterit ei kuitenkaan tiukassa ole tarkoitettu olla.
X6 35D

F20 120d M-Sport

Poissa ÄRRRÄ

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 905
Vs: ÄRRRÄ:n nokijyrä, V70 -99 (nyt kuvia sivu 3 ja 4)
« Vastaus #79 : 22.04.2012, 21:09:16 »
Pari napsua, mitään oikeasti hyödyllistä ei tosin ole saatu aikaan.

Tollanen irtos ku pesin auton ja kärryn..tuo irtos tosin kärrystä.  :D





Something´s different now:






Ton värinen se on, pesin talvivärin pois päältä oikein shampoon ja harjan kans.





Noin paljon vaikuttaa valon osuminen tohon väriin:



Alko olla kesäkelit jo tänään, parhaimmillaan elohopea nous mittaristossa +18 asti.

« Viimeksi muokattu: 22.04.2012, 21:45:09 kirjoittanut ÄRRRÄ »
X6 35D

F20 120d M-Sport

Poissa ÄRRRÄ

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 905
Otin muuten koneen suojan pois. Sen muovisen Direct Injection kannen. Pärisi, ja takareunan popparit helisi. Ei jaksanu kuunnella. "Käyntiääni" muuttu varsin paljon miellyttävämmäksi.

 Huvittas alkaa koputtelee pumpun kanttaa, näyttää kulutusmittari välillä tosi pieniä lukemia. Pitäs vaan saada joku tuki väsättyä jota vasten pystys mittailemaan. Pitää hiukka miettiä vielä, mitään oireita ei ole rynkyttämisestä ainakaan.

Kauhee määrä pikku naarmuja ja sun muuta pesusta ja kilometreistä johtuvaa patinaa maalipinnassa. Täytyy käydä kyselee paljo myllytys maksais. Paljon mukavampi katella autoa kun maalipinta kiiltää.
X6 35D

F20 120d M-Sport

Poissa Henkka 80

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 106
  • Autossa aina mukana BSR:n lukija.
Harmi kun täällä ei ole "Tykkään"-nappulaa.  :D

Maskin maalaaminen teki paljon.

Itellä kans pari naarmua oikeessa takapyörän kaaressa. Viime kesänä ilmesty siihen. Varmaan jossain parkkipaikalla raapasseet. Täytyy kattoo mitä siihen keksis.

V70 2.5D -01 & MB Sprinter -97

Poissa jaippi

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 628
Älä koske siihen pumpun kanteen jos kerta tilanne on toi edellämainittu.
Arvaisin että oot jo ihan "rykellyksen" kynnyksellä.

Poissa ÄRRRÄ

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 905
Älä koske siihen pumpun kanteen jos kerta tilanne on toi edellämainittu.
Arvaisin että oot jo ihan "rykellyksen" kynnyksellä.

Vaikee sanoo. tarkoitus oli nimenomaan hakea sitä kanttaa oikeampaan suuntaan, ymmärsin että se olis nyt pielessä kun tuo ajotietokone näyttää niin olemattomia lukemia? Eli..meneekö se rynkytyksen suuntaan jos tuosta lähtee nyt hakemaan todenmukaisempia lukemia? Kanteen ei minun aikana ole koskettu, eikä siinä kyllä näy mitään jälkiä että olis muutenkaan hetkeen ainakaan mitään tehty.
X6 35D

F20 120d M-Sport

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Kumpi on tärkeempää? Auto toimii vai tietsikka näyttää oikein.   ;)
Sama se kai mitä se näyttää kun ei kuitenkaan täysin oikein.

Poissa jaippi

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 628
Koputtelua=>tietsikan näyttämä tarkentuu=todellinen syöttömäärä pienenee=teho vähenee&käynnistyminen vaikeutuu.
 

Poissa Pappi

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 405
  • Volvoton toistaiseksi
Kauhee määrä pikku naarmuja ja sun muuta pesusta ja kilometreistä johtuvaa patinaa maalipinnassa. Täytyy käydä kyselee paljo myllytys maksais. Paljon mukavampi katella autoa kun maalipinta kiiltää.

Hommaa perusaineet ja opettele itse tuo maalipinnan kiillotus. Näin olisi itsellä tarkoitus. :) Aineiden hinnalla saa ehkä yhden kiillotuksen fiksaamosta. Viimeksi kun kyselin meiltä päin niin 150€ olisi maalamo halunnut kiillotuksesta. Eikä olleet valmiita tulemaan hinnassa vastaan vaikka ostin heiltä takaoven maalauksen... No, oven maalaus meni sitten vielä uusiksi, joten katetta ei maalamolle tullut. Parkkipaikkalommon oikaisu meni hänekseen ja joutuivat koko oven hiomaan puhtaalle pellille.

Opetteluttaa...
Skoda Octavia Combi 4x4 Experience dsg -13 & Avensis 2.2D-CAT A -11...

Poissa ÄRRRÄ

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 905
Koputtelua=>tietsikan näyttämä tarkentuu=todellinen syöttömäärä pienenee=teho vähenee&käynnistyminen vaikeutuu.

Ai se siis muuttaa syöttömäärää? Eli käytännössä toimii ikäänkuin seossäätönä? En ehkä siinä tapauksessa ala kolistelee mitään.
X6 35D

F20 120d M-Sport

Poissa ÄRRRÄ

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 905
Kumpi on tärkeempää? Auto toimii vai tietsikka näyttää oikein.   ;)
Sama se kai mitä se näyttää kun ei kuitenkaan täysin oikein.

Haussa oli se että syöttö toimii juuri siten kun se optimaalitilanteessa voi, ja oletin että ajotietokoneen lukeman korjaantuminen tulee siinä vaivanpalkkana. En tosin ole kulutuslaskelmia tehnyt, eli se on vaan mutua että keskikulutus näyttää liian pientä lukemaa.
X6 35D

F20 120d M-Sport

Poissa ÄRRRÄ

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 905
Hommaa perusaineet ja opettele itse tuo maalipinnan kiillotus. Näin olisi itsellä tarkoitus. :) Aineiden hinnalla saa ehkä yhden kiillotuksen fiksaamosta. Viimeksi kun kyselin meiltä päin niin 150€ olisi maalamo halunnut kiillotuksesta. Eikä olleet valmiita tulemaan hinnassa vastaan vaikka ostin heiltä takaoven maalauksen... No, oven maalaus meni sitten vielä uusiksi, joten katetta ei maalamolle tullut. Parkkipaikkalommon oikaisu meni hänekseen ja joutuivat koko oven hiomaan puhtaalle pellille.

Opetteluttaa...

Aineet+kone+harjoittelu..todnäk tulos on huonompi kuin ammattimiehen tekemänä ja hinta kalliimpi. Mitä ideaa..? Auton maalipinnan kun kiillottaa, ja unohtaa konepesut niin seuraavan kerran kiillotus on edessä taas joskus kaukana tulevaisuudessa.
X6 35D

F20 120d M-Sport

 

Autoracing  KL-varaosat