Ei ainakaan auton huoltohistoriasta löytynyt merkintää kytkinremontista ja kyllähän noitten kytkin kestää vakiona helpostikkin sen 400tuh. Vakio volle oli kun ostin. Kummastuttaa kyllä tuon kaksmassan kestävyys, kun aina vaan jaksaa jurinaa sietää! Se jatkuvassa liikenteessä pitäminen voipi olla kyllä vähän utopiaa, kun tehot saa tavotteeseen...
Jos toi vaan läjässä pysyy, niin talvella vasta olis tarkotus pistää palasiks...
Voipi olla myös hieman tapauskohtaista se kaksoismassan kestävyys. Appiukon (jos muistat) V70 TDI on tuotu saksasta aikoinaan, ja muistaakseni siitä porsi kaksoismassapyörä jossain 380tkm kohdalla. Voipi toki olla, että meni pelkästään kampuran päässä oleva pyörä, kun en oikein selvää vastausta häneltä saanut, että mikä men. (hinasin tuolloin hänet korjaamolle).
Jos jollain karavaanari, karavaaanari.... jantterilla on auto ollut, niin varmasti on saanut kaksoismassa hubaa se 7m solifer perässä 70km/h ylämäkeen vitonen silmässä.

Mutta sitten miten appiukko ajaa (ei paljoa nussuta) ja miten kenkee ajaa, niin tuskin ylimääräistä "rynkytystä" tuo kone saa alle 2000rpm.
