Mä aloin taas miettimään ja tutkimaan tätä. Asian eteen en oo pitkiin aikoihin tehny mitään.
Nyt putsasin solenoidia bräkleenillä ja kylläpä tuli mustaa shaissee ulos. Olisikohan nyt niin että tuossa "uudessa" venttiilissä olis kalvo rikki? Eihän tuonne muuten tollasta möjää pitäis päästä?
Immua aattelin kans putsailla mutta liekkö tuolla sitten vaikutusta. Näkeepähän sitten ja olis sekin kokeiltu.
Kaverin S80 TDI:ssä oli tosiaan sen EGR-käyttöventtiilin kalvo ilmeisesti rikki ja sitä myöten nokesi ohjausventtiilin.
Mulla oli kans aika nokinen ohjausventtiili mutta laitoin kylmästi osiksi sen ja putsasin huolella ja sit nippusiteillä kasaan. Ruma mut toimii. Mulla vika oli loppujenlopuks moottorintyyynyssä josta pääsi alipaine karkuun ja ilmeisesti paskaa solkkuun.
Yksi yksilö alkoi pelaamaan vasta uudella IMM:llä jolloin sai sen (0038?) koodin poistettua.Mittasi selvästi mitä sattuun kun tutkin sitä testerillä jonka nimeä täällä ei voi sanoa
