Itse olen kyseisen koneen viritystä harrastanut tämän verran
Kansi portattu 530
R-seetit
Kuplavolkkarin jäykät venttiilinjouset
Kannesta 1.5mm pois
Nokka hiottu 310astetta ja 12.5mm nostolla, jotta sopisi on venttiilinvarren päissä kuplavolkkarin venttiilinvarrensuojakupit
Pakosarja 4-2-1
Imusarja lh 2.4 vakio
Ruiskutusta ja sytytystä ohjaa megasquirt 1v2.2
Suuttimet T5 volvon
Huohotus rakannettu uusiksi
Säädettävä nokkapyörä
2.3 turbovolvon kytkinlevy ja asetelma vaihdettu
5kiloo kevennetty pottapyörä
m47 loota.
Jotain saattoi unohtuakkin

Seuraavaa konetta rakentelen
B21 moottori,
purisus-suhde sinne 8 tietämiin,
tallin perukoilta garretti ahtamaan, varmaankin ahdot ainakin kilon luokkaa
alkuu ainakii a nokka,
b230 turbovolvon kytkinlevy/asetelma,
5kiloo kevennetty pottapyörä,
kuplavolkkarin jäykät venttiilinjouset,
perään lukko mallia kemp,
monikulmaseetit,
kevyesti portattu kansi,
päätyjakaja vaihtuu lohkojakajaan,
ruiskutusta ja sytytystä ohjaamaan megasquirt 1v2.2 hires koodilla ja suuttimiksi t5 volvon 410cc/min
laatikkoja varuilla pari m47:aa ja mitä kivaa nyt keksii
Tästä koneesta olisin kiinnostunut tietämään jotain tehoarviota?