itsellä on vähän aikaa 740 v-91 GL ... ei ilmastointia, lämppäristä tulee kuumaa , vaan ei ilmaa, onko mahd. vaihdettu puhallinta, onko erilaisia siivikkoja ja onko eripäin pyöriviä lämppärin moottoria, olen vähän ymmällä , pojallani oli vuotta vanhempi ja siitä tuli kyllä ilmaa , nyt ei tahdo tuulilasi pysyä kirkkaana kuin suurimmalla nopeudella.
matti kullas koskenkorva
Siis tarkoitatko, että tulee
vain kuumaa ilmaa, eikä ollenkaan viileää ilmaa suulakkeista?
Täytyy tunnustaa, että noista puhaltimen moottoreista en osaa sanoa mitään, koska en ole niihin perehtynyt.
Jos kuitenkin puhaltaa niin huonosti että tuulilasi ei meinaa pysyä kirkkaana kuin täysillä, niin ainoa mitä osaan sanoa, on että siellä lämmittimen kennossa voi olla paljon lehtiä yms. että on melkein tukossa. Tämäkin on siis arvaus, kun ei ole minun parhaan tietämyksen piirissä tuo.
Kylläpä toi mullakin anto leiman vaikka takajarrut puoli mädät -> ei jarruta kuin toisella palalla. Voimat nakkeli 29-31% mutta silti totes että hyvät on, kun
kysäsin vähän niskat kyyryssä että miltä jarrut näytti Tieten sen verran yleistä seiskoissa että ei vielä haittaa vaikka rajoilla olis. Pitäs kohta taas lähtä
leimaamaan, saapa nähä saako satuloita vaihetuksi ennen sitä, kesällä ois paremmin aikaa kun pikkunen ajossa
Mulla oli jarrutesterissä heittoa taka-akselilla 13%, vasen: 2 ja oikea: 2,3. Aika mieto heitto, niin en tiedä mitä tuosta pitäisi ajatella, taka-akselilta sitä mahd. jarruvikaa lähden myöhemmin etsimään. Tai sitten se kierous esiintyy vasta suuremmassa vauhdissa, kun kaupunkinopeuksissa ei ole yhtään tärinää?
korjasitko sen ohjaustehostimen jo? vai onko katsastus inssi
Uusi ohjaustehostimen pumppu odottelee paketissa. Meinasin, että vaihtaa samalla, kun hihnat, koska joutuu ainakin sen ot:n hihnan käyttämään irti, jos sen yksin vaihtaisi. Hassuinta koko hommassa on se, että tiedän pumpun olevan rikki, mutta tehostimen säilö on aina täynnä nestettä...