FL-seiska on helppo muuttaa 940/960mk1: valot, vilkut, maski vaihtoon ja tadaa.
Juuri näin.
Customer: Facelift-mallissa on tasan sama etulokasuoja kuin 940:ssä.
Kuullostaa kaikenkaikkiaan siltä ettei tekijällä ole hajuakaan mitä on todella tekemässä kovasti on vaan luettu netistä mitä muut on tehnyt.
Tarkoititko siis koko moottorin rakentamista, vai tuota keulamuunnosta?
Enkä missään vaiheessa väittänytkään, että tiedän kaikesta kaiken, vaan vieläkin opiskellaan.
Enhän minä autoja laittaisi ollenkaan, jos en mistään tietäisi.
Mutta itseeni en kuitenkaan kommenteista ota.
Tapahtui kaverin tallissa:
Pakosarjan pinnapulitit ja mutterit vaihtui uusiin alkuperäisiin, yhtä lukuun ottamatta,
koska 4. sylinterin alempi oli tosiaan joskus jo aiemmin mainitulla virityksellä kiinni (pultti on katkennut kannen sisään, ja joku korvannut 5 mm kierteellä poraamalla sen alkuperäisen pultin sisään).
Myös imusarjan tiivisten vaihdoin. Olihan napannut kovasti 4. sylinterin alempi mutteri kiinni,
ja pitkääm jouduin laittamaan irroitusainetta, koska imusarjan ja pinnapultin välissä oli reilusti likaa. Kunnon putsaus kannen ja imusarjan tiivistepintoihin, ja pinnapultteihin.
Tyhjäkäyntiventtiilistä putsasin myös liat pois.
En voi väittää, että korvalla kuunnellessa kävisi paremmin (kun nytkin käy hyvin), mutta ei se ainakaan huonontunut.

njet, nuo koneet valmiiksi vähäpäästöisiä, ei muutakun luovariauton otteen kopion kanssa asemalle ja muutoskatsastus.
omavalmiste koneiden kanssa sitten asia eri
Sitten sain väärää tietoa, noista päästömittauksista.
Vähäpäästöinen kori, vähäpäästöinen mallisarjaan kuuluva moottori ilman mitään muutoksia. Ihan normaalilla muutoskatsastuksella menee, ei todellakaan vaadi mitään VTT mittauksia.
OK.