Kusti oli polkenut tänään paketin postiin, niin noudin sen.
Kuvia:


VX3 nokka-akseli

Sori tuosta tosi huonosta jakajan pään kuvasta... erottaa kuitenkin juuri ja juuri stanssin.
Nimimerkiltä hensson ostin tuon, ja toimenpide meni mukavasti.
Venttiilinvälykset kävin lämpimästä koneesta mittaamassa:
1. imu: 0,35mm pako: 0,35mm
3. imu: 0,35mm pako: 0,35mm
4. imu: 0,35mm pako: 0,35mm
2. imu: 0,45mm pako: 0,40mm
Eli ne oli ok, eikä vaadi säätöä. Kerrankin näin.

Motonetissa kävin tiivisteet venakoppaan, ja nokkaan hakemassa, mutta nokan tiivistettä ei ollut, vaikka kone niin väittikin...
Huomenna siis Biliasta nokan tiiviste. Ostan kyllä samalla myös venakopan tiiviste, koska Motonetin vastaava oli jo niin ankea asentaa "tuoreena".
Sitä paitsi suosituksenahan on kuitenkin vaihtaa se venakopan tiiviste joka kerta, kun venakopan avaa, niin menee samaan konkurssiin.
Viikonloppuna jos saisi asennettua VX:n.
Jakohihnan uskallan käyttää "uudestaan", koska sillä ei ole ajettu kuin 16 tkm.
Nyt ei tiedä laittaako M-nokan vai VX-nokan pultin sinne, kun VX-nokan mukana tuli sen oma pultti.