Menee nyt vähän kertaukseksi vissiin, mutta kaikki 80 sivua tätä keskustelua kahlattuani jäi vielä vähän asioita auki.. Eli 940 turbo sedanin takapäätä olisi tarkoitus lähiaikoina päivittää kun huomattiin tuossa jokin aika sitten mökille lähtiessä että 5 hoikkaa nuorison edustajaa matkatavaroineen sai takapään painumaan niin alas että renkaat (195/65/15) nappasivat töyssyissä jatkuvasti kaaren sivuun kiinni

Ajomukavuus olisi etusijalla, hiekkateitä ja vähän huonokuntoisempia tieosuuksia tulee ajeltua aika säännöllisesti eli mitään hirrrveän jäykkää ei viittisi lähteä rakentamaan.. Madallusta ehkä hyvin hillitysti jos nuo uudet alustapalikat nostavat stancea tuosta edellisestä. Tällähetkellä suunnitteilla seuraavaa:
-Takajouset á la mätänet, sedanin "kuormajouset" aka farkun normijouset, mahdollisesti 1 kiekka rälläkällä pois mutta tuskin enempää.
-Bilstein B6/B8
-Kunnon kallistuksenvakaajat jostakin
Kaikki vannoo noiden farkun vahvistettujen nimeen täälä myös sedanissa, notta pitäisikö mennä suoraan sille linjalle itsekin vai tuleeko kivireki?
Paljonko B6/B8 eroavat pituuksissa, eli tuoko jo tuo yhden kierroksen poisto (tai ne farkun vahv. jouset jotka vissiin on lyhyemmät jo valmiiksi) tarvetta B8?
Aiemmin suositeltu saksalainen toimittaja (
http://www.alufelgenland.de/store/Einzeldaempfer:::12880.html) ei myöskään listaa valikoimassaan B8 sprinttiä 900srj ollenkaan, mutta tuo 744 myytävä lienee sama vai onko eroja? B6 kyllä löytyy 900srj suoraan..