Auto ilmaan, pukit alle. Etutolppa autosta käteen, eli pyörä pois, jarrusatula sivuun, alapallo kahdella pultilla irti tolpasta (ei tukivarresta), raidetangonpää kartiostaan irti ja tolpan yläpäästä konehuoneen puolelta ne kaksi mutteria irti. ABS-malleissa kannattaa seurata abs-anturin johtoa konehuoneeseen ja irrottaa liittimestään, säilyy anturi varmemmin ehjänä. Koko tolppa pitäisi nyt olla pakettina irti autosta.
Jousipuristimilla jousi läjään (tässä kannattaa olla huolellinen!) ja pulttimopolla iskarin yläpään mutteri auki. Voi vääntää käsinkin jos saa pidettyä iskarin vartta vastaan yläpäästä.
Sitten yläpään romut järjestyksessä pois, jousi pois ja uusi paikalleen, mahdollisesti puristimia apuna käyttäen. Kokoa päinvastaisessa järjestyksessä. Yläpään laakeri leviää joka kerta mutta suurimman osan kuulista kun saa kerättyä talteen ja vähän vaikka vaseliinia tuikkaa väliin kasatessa niin nou hätä.

Takapäässä jälleen kerran auto ylös ja pukeille niin että akseli pääsee täyteen ulosjoustoon, jousen yläpäätä pitävä mutteri auki (vaikka pitkällä jatkolla alakautta) ja vänkää jousen pois paikaltaan. Jälleen kerran kokoaminen päinvastoin.
Helpottiko?
