Viikonloppuna sain auton nippuun, imm:n ja turbon välinen putki menee vielä uusiksi ja sähköflektille pitää sähköt vetää. Käyttelin auton lämpimäksi ja kone kävi ihan hyvin, tosin rikkaalla kävi aika rankasti AFR 10 pintaan tyhjäkäynnillä. Testilenkille kun lähdin, niin 100m jälkeen alkoi meno hyytyä ja nipin napin sain auton ajettua takaisin hallin pihaan. Ajattelin alkuun, että bensa lopussa mutta tulpathan siitä meni paksun seoksen johdosta. Syyllinen rikkaaseen seokseenkin taisi löytyä, nimittäin ruiskun lämpöanturi kannessa. Koneessa on nyt paikallaan sinisellä liittimellä oleva, kuin oikeassa anturissa liitin on musta, lieneekö niissä sitten isoa eroa. Tuo lämpöanturi on ainut mitä en vanhasta koneesta ottanut, ja koitinkin vaihtaa vanhasta koneesta anturia, mutta vaihtaessa pääsi avain lipsahtamaan ja poikkihan se meni. Tänään haen uuden anturin ja perjantaina käyn sen vaihtamassa, josko sillä asettuu seos kohdalleen niin pysyy tulpatkin ehjänä. Uudet tulpatkin on tulossa.
Pari huonoa kuvaa loppuun, koitan ensi viikonloppuna ottaa kunnon kameralla parempia.

