Olen tässä jo hetken ihmetellyt, että miten tuon jäähdyttimen puhaltimen pitäisi toimia?
Releessä lukee 2-speed:

En kuitenkaan ole ikinä huomannut muita nopeuksia kuin täysillä tai pois päältä. Sain purkaamolta koittaa kaksi vuotta vanhasta autosta otettua relettä, ja silläkään ei toiminut kuin täysi nopeus tai pois päältä.
Miten tuon ilmastoinnin kanssa pitäisi olla. Pitäisikö hitaampi nopeus olla aina silloin päällä kun on ilmastointi päällä? Ja lähteekö se puhallin heti päällä kun laittaa ilmastoinnin päälle? Minulla menee noin 20s kunnes puhallin lähtee päälle ilmastoinnin kytkemisestä, mutta silloinkin se tuntuisi huutavan täysillä. Toinen mitä olen huomannut, niin vaikka olisi kuinka kuuma, niin puhallin ei jää ikinä päälle auton sammuttamisen jälkeen.
Mistä tuo saa lämpötilatietoja/mikä sitä ohjaa? Samasta anturista joka on termarin kotelossa? Lämpömittari kuitenkin toimii ja näyttää ihan luotettaa jopa OBD-pistokkeen kautta.
Tai sitten puhallin ei vain ole minun aika ikinä huutanut oikeasti täysillä, vaan aina sillä ekalla nopeudella...