Ei tämän auton pitäisi vielä loppu olla. 183tkm on nyt mittarissa. 80tkm kohdalla oli entinen omistaja vaihdattanut, ja nyt sitten minä tein saman homman.
btw. kun autoa ostin, niin myyjä haukkui tuontivolvot lyttyyn. Saksassa kun ei automaatin öljyjä vaihdeta, mutta Suomi-Volvossa se kuuluu tottakai huoltoon. Kysyin sitten, että no onko tähän autoon sitten vaihdettu ne litkut viime huollossa. "ööö..no ei."
Muutenkin kyseessä on kuulemma ihan eri autot. Suomessa on rosteriputket, ja Saksassa ei. Ja Suomessa on lisälämppärit, Saksassa ei. Asiaan ei vaikuttanut, että aiemmassa saksantuonti-V70:ssä oli ardicci, sillä ei niissä kuitenkaan ole

Ostin auton silti, kun ei näitä summumeita ole montaa myynnissä 150-200tkm kilometreillä ja vetokoukulla...