ei se mäntä itsekseen ole voinut siirtyä.olisko tullut asennusvirhe.siellähän ne kohdistuskolot on kalvolle. mutta se että oppii autonsa sielunelämästä lisää ja uutta on hyvä asia. tekemällä oppii 
eli siis kaasarin tos ku yks päivä purin niin olipa menny sit mäntä 180astetta vääripäin
kävin eilen auton luona taas ja vaihdoin öljyt(tuli kunnon hyökyaallolla bensan sekasta öljyä ku pohjaropun aukasin

) lisäsin nestettä ku vuotaa syyläri ja jokapuolelta muualtakii sitä, hyvin toi 2 vuojen hiljais elon jälkeen kulkee, pitää kärkiväli viel säätää tulkilla ku sitä roplattu "satakertaa", laturi pitää kieroksilla pientä ääntä mutta olkoosa, ei ainakaa latausvalo syttyny ja mittarin valot oli hävinny(oisko sulake) mutta muuten ihan jees. heti rupes puhaltaa lämmintäkii ja huurut hävis ikkunoista yms. perä näissä on ihan perseestä tai ainakii tos, heti rupee yhellä raapimaan ja jopa pehmeellä hiekalla ja nurmella surkee lähtee ku heti raapasee tyhjää (kuskissa varmaan vika kyl

). ei varmaan ois iso homma purkaa perä irti ja hitsata jumiin, ainakii parempi ois viiä luisussa ku kummattii sutis kokoajan

semmosta tälläkertaa. vois ehkä jotain kirjotella tästä tonne proju puolelle, ainakii tulevaisuuden suunitelmiin kysellä neuvoo yms muuta paskaa

E: tai taitas ennemminkii kuulua tonne showroomin puolelle, ny ku tutkin foorumia ekaa kertaa muutakii ku korjaus puolta
