Tuosta radalla ajamisesta muutamia mietteitä omalta kohdalta:
Jo viime vuonna mieli teki mennä ajamaan omalla ja sama tänä vuonna, mutta ei sinne uskalla nopeampien joukkoon näin pystymetsästä, pitäisi olla joku the Stig parin kiekan ajan neuvomassa ajoa.
Lankku kehotti jo viime kerralla menemään ajamaan ja samoin tänä vuonna kokeilemaan Heicoja ja Bilsteineja, varmaan nappaa ensi vuonna korvasta kiinni, iskee kypärän päähäni ja potku persauksille, että nyt papparainen antaa mennä.

No, siihen possujunaan uskallus riitti. Ekalla kiekalla tuli jarruteltua ihan turhaan kurveihin, toisella meni koko kierros ilman jarrua, edellä menijä takaveto tuli perä edellä vastaan kurveissa, kolmannella jätin vähän väliä, ettei tarvitse edessä olijan takia hidastella. Autossa olisi siis enemmän kanttia kuin kuskissa, renkaat ei ulvoneet eikä ajonvakautus rutissut.
Esim. tuosta n. 80 pääsuoravauhdista pystyi kääntämään kurviin ihan hyvin, vaihde neloselta kolmoselle, katse vähän pitemmälle kurvin muotoon ja kaasua seuraavalle suoran pätkälle kiihdytykseen jos vauhti on tippunut alle sen edeltä sovitun 80km/h. Kait se 80 tarkoitti myös kurvi-osuuksia.

Ratista sai pitää kiinni ihan tosissaan, ettei auto ampuis suoraan ulos kurveista.
Kivaa oli, josko sitä sitten ensi vuonna...
Autohan oli V70 D5 man -08, Polestarilla muutamia heppoja ja newtoneita lisätty.