eivät taida käyttää autoa semmoisessa paikassa letkun nokassa missä näkis lastun. Lisäksi jos muutoskatsastamaton osa ei ole aiheuttanut kolaria niin eivät voi evätä korvausta.
Yksi syy laittaa virallinen softa on jos takuuajan jälkeen hajoaa moottori tai laatikko niin voi vaatia korjausesta osaa rahoja takas.
Tuota en ihan suoriltaan allekirjoita. Lastun näkemiseen kun ei tarvitse vidaa kummoisempaa testeriä ja näillä tutkijoilla ilmeisesti on kuitenkin sellaiset laitteet käytettävissä, joilla pääsee lukemaan esim. srs-yksiköistä hieman tarkempaa matskua kolaritilanteesta, kuin esim. merkkikorjaamossakaan. Toi jälkimmäinen ei sitten ollut fakta, vaan tuolta suuresta maailmasta kuultua...

Eriasia on sitten miten tarkkaan onnettomuus tutkitaan milloinkin, mutta se on varma että vakuutusyhtiö evää korvaukset, jos sille annetaan siihen mahdollisuus..
Ja tuohon muutoskatsastamisen vaikutuksesta auton arvon alenemiseen olen myöskin eri mieltä. Tai, no tää on vaan meikäläisen mielipide, mutta esimerkiksi jos liikkeessä on kaksi identtistä XC60:stä, joista toisessa on polestar ja vieläpä muutoskatsastettuna ja autot maksavat samanverran, niin kyllä minä ainakin ostan sen polestarin softalla varustetun..

Ja toihan oli vaan mun mielipide.