Anteeksi ot mutta olisi yksi kysymys katsastukseen liittyen. Jos jarrut vähän laahaa ja tehoero on 25/30% niin onko jälkitarkastus oikeutettu. Ko. Tapaus ei kylläkään ole volvo
tosin oli myös perusteltuja vikoja, eipä sillä.. Ostin kakkosautoksi vikalistalla olevan halppisfarkun. Vikalista on kuin kuntokartoitus 
Laahaava jarru on ihan hylkyperuste vaikka tehoero olisikin alle 30%.
Meni läpi katsastuksesta, äänimerkki ei toiminut.
:
Tuleeko sakot jos pysäytetään ja ei ole korjattu.
Saattaa tulla sakot, ellei selitys "korjasin mutta on näköjään hajonnut uudestaan..." mene läpi

240 jälleen läpi huomautuksitta, lukuun ottamatta huomautusta hyvästä kunnosta. 
Päästöt tyhjäkäynnillä
CO%: 0.1
CO²: 12.2
HC ppm: 30
0²: 3.7
Miten noita pitäisi tulkita? Onko hyvät arvot. B200K moottori. Pakoputki vuotaa takaänkkärin tulosta vähäsen.
Arvot olisi ruiskukoneelle loistavat, mutta kaasarikoneelle ehkä vähän liian pieni CO eli häkä.
Mitenkään älyttömän laihalla ei ole, sillä HC eli hiilivety on noinkin pieni. Yleensä liian laihalla käyvä polttaa jo niin huonosti, että HC nousee kovemmaksi.
Tuossa on siis seossuhde aika lähellä 14,7 eli lambda 1, joka on kaasarille vähän liian laiha.
CO olisi ehkä hyvä olla sellainen 1,5-2, niin olisi parempi.