No niin, nyt on asennettu hyvinistuva bluepoweri paikoilleen.
Paketti tuli tänään, 8pv vierähti välillä gööttepori tornio...
Asennus alkoi soittimen purkuohjeiden etsimisellä, ne löydettyäni ajoin soittimen kuljetusasentoon, pistin vaihteen d:lle ja akunkengän irroituksen jälkeen vaihdekepin ympärysmuovi irti, lähtee kampeamalla lokeron päästä ylöspäin, sitten vaihdekepin muovin irroitus siitä ympärysmuovista, (4klipsiä) ja sitten 2 torx ruuvia irti lämmönsäätöpaneelin alareunasta jonka jälkeen lähtee koko radio, lämmönsäätö katkaisinpaneelihässäkkä irti alareunasta vetämällä, sitten piuhat irti kaikkialta, erilaisia liittimiä ja erilaisia lukituksia, pähkäilkööt itse kukainenkin itse miten ne irtoavat...
Sitten vain puretaan paneelista kehys, lämmönsäätimet, (itse vaihdoin rikkinäiset polttimot ehjiin tässä vaiheessa) sekä radio irti, mallataan uudella radiolla keskikonsolin "runkoon" että mistäkohtaa pitää sahata jotta johdot mahtuvat tulemaan, irtonaisella rautasahan terällä lähti näppäriten palaset pois

sitten icelinkin johtojen liittelyä (hanki punaisia jatko abikoliittimiä, itse käytin kutistuvia tinautuvia liittimiä jottei tarvitse olla jokapäivä soitinta irroittamassa.
Omassa oli hu-850, joten johdot piti kytkeä soittimen rca-lähtöihin, tästä ei ollut minkäänlaisia ohjeita ja johdotkin olivat merkkaamatta, onneksi satuin löytämään jostain ulkomaan foorumilta hieman asennustopikkia jossa kerrottiin että harmaat johdot tulivat etukaiuttimille ja mustat taakse... sitten vain punaiset ja valkoiset oikein ja rca adapteri oli kytketty, se sininen piuha on vahvistimen heräte ja se pitää kytkeä soittimelta tulevaan amp. johtoon... toki gps:n ja tmc:n johdot vedin kuljettajan puolelta kojelaudan sisällä, poljinten yläpuolelta sulakeluukun kautta kojelaudalle tuulilasin nurkkaan... Samaa reittiä pitää varmaan vetää tv-antennikin kun se saapuu... Konsoli oli muuten TOSI vaikea saada tungettua takaisin omalle paikalleen kun taakse oli tullut metritolkulla lisää johtoa.... Vedin soittimen takaa olevista usb lähdöistä johdot hansikaslokeroon jotta toiseen saa laittaa muisti tikun ja toiseen 3g/wlan modeemin kun se saapuu, 1m pituiset johdot riittää, ja lokeron takaosassa on hyvä reitti johdoille jonka löytää kun näyttää valoa soittimen ja lämmönsäätöyksikön "kolosta"
Soittimen äänenlaatu oli vähintäänkin yhtä hyvä kuin hu 850, jotain parannusta ovat siihen siis tehneet kun sitä oli aiemmin moitittu, ja soi aikapaljon lujempaa kuin 850, alkaa toki särkemään kun täysillä soittaa mutta jo ennen säröä huomaa selvän eron äänenvoimakkuudessa,
soitin istuu hyvin paikoilleen, ei alkuperäistä häpeä, aivan kuin muovin väriongelmakin olisi korjattu?
Kerran soitin jumitti kun aloin sitä rämppäämään, meni näyttö pimeäksi ja ei totellut käskyjä, resetillä tokeni, reset ei nollannut mitään asetuksia, se on siis vain totaalisempi virtanappi.... Rattinapit ja parkkitutka toimii!
Edit: on muutes 15-20km parempi radio kuin orkkiksessa!
Tähänastisten kokemusten perusteella hintansa-arvoinen laite