Autodiagnoosi  Carcom Oy

Drifteri 242

  • 84 Vastauksia
  • 40703 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jonski.

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 97
  • www.vrcf.fi
Vs: Drifteri 242
« Vastaus #30 : 06.01.2013, 12:05:12 »
Eilen saatiin ekat savut.. Eka oli startti ongelmaa ja sit sytkä ongelmaa, mut nyt toimii. Ei vaan kehannu käyttä kauan kun ei oo nesteitä. Konepuolelle tarvis viel ahtoputket ja pakoputken, sekä paisarin. Sit jarrut on viel vähä vaiheessa ja lisäks kaikkee muuta pientä. Kattoo jos sais vehkeet rokkaamaan ja piikit alle niin kai se on pakko käyä jääradalla testaamassa.






Poissa Appelsiini

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 3
  • www.vrcf.fi
Vs: Drifteri 242
« Vastaus #31 : 07.01.2013, 14:15:37 »
On kyllä siisti!  8) Ota video pätkää jäältä, jos alkaa toimii?

Poissa Makru

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 599
Vs: Drifteri 242
« Vastaus #32 : 07.01.2013, 18:57:27 »
Komia on!
Volvo 855 T5 -95
Volvo 744 T5  Holset & Eaton -86
Volvo 745 -86

Poissa dumppi

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 374
  • Volvolandia...fi
Vs: Drifteri 242
« Vastaus #33 : 07.01.2013, 21:54:34 »
komia on ;)
-Team Karvavako Racing-     Puhemies

Poissa Mike3

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 3
  • www.vrcf.fi
Vs: Drifteri 242
« Vastaus #34 : 28.01.2013, 14:47:55 »
Hieno peli! paljo oli taka iskareilla hintaa rallyracella?

Poissa Jonski.

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 97
  • www.vrcf.fi
Vs: Drifteri 242
« Vastaus #35 : 28.01.2013, 22:32:15 »
Kiitoksia kommenteista. Takaiskarit jousineen tais olla 400e.

Tuli tuossa pari viikkoa tapeltua kytkimen kanssa, mutta nyt se on saatu toimimaan, ainakin jotenkin. Levy otti vauhtipyörään kiinni, mutta ei sitten ruvennu vauhtipyörän sorvauksen jälkeenkään toimimaan. Kaveri teki uuen kytkinputken, että sai teräspunosletkun sen vakion kumisen tilalle niin rupes jo irrottamaan.

Muutama viikko takaperin tuli tehtyä ahtoputket tuossa toisesta kuva:


Sit tänä viikonloppuna askartelin pakoputken, ihan biltsusta ja motonetistä ostetuista 3" pätkistä, oli mukava hitsailla kun tuli hommattua mag:iin kaasupullo. Saatanan hiljanen vaan tuli tuosta. Ei pidä kyllä mitään ääntä. Ehkä vähän turhan hiljanen omaan makuun, jos sitä hukkaportilta vetäs sit suoran putken




Paisarikin tuli hommattua 740:stä ja sekin paikoillaan. Syylärihän tässä on jostain 740 turbo diisselistä, just sen kokonen mikä tohon keulalle mahtuu ja menee vakio kiinnikkeisiin. Nyt ois hommana vielä rakentaa jarrut loppuun, screamer pipen teko ja joku ilmanputsarikin pitäs hommata. Nyt toiminnassa ahdettuna versiona, suht hyvin kerää ahtoja vapaallakin.

Poissa ässäarpa

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2067
  • -Team Karvavako Racing- Valiomaisteri
Vs: Jonskin Tuplakaasarit
« Vastaus #36 : 31.01.2013, 09:20:43 »
Tuossa uusi ja vanha iskari vertailussa
(Kuva poistettu lainauksesta.)

Mutterista piti hioa reunat pois että se mahtu jousen sisään
(Kuva poistettu lainauksesta.)


Eikös nuiden spaxien mukana olisi pitänyt tulla semmoiset alumiinimutterit jotka passaa kynäjousien sisään ilman rälläköimistä?  ???

Itsellä ainakin tuli.  :)
V70 D5
850 T5
145 T5

Poissa InlineFour

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1324
  • Toiset käy töissä, toiset käy kotona
Vs: Drifteri 242
« Vastaus #37 : 31.01.2013, 10:19:38 »
Miten on menny ohi ahdettu kaasarikone  :o
Loistavaa, kerranki oikee moottorinohjaus  8)
Oikeissa autoissa on kolme poljinta;
kaasu, jarru, seisontajarru

Poissa Rusakko

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2996
  • Nautin autoni kulmikkaina ja naiseni kurvikkaana
    • Vesan Volvo-sivut
Vs: Jonskin Tuplakaasarit
« Vastaus #38 : 31.01.2013, 11:50:29 »
Eikös nuiden spaxien mukana olisi pitänyt tulla semmoiset alumiinimutterit jotka passaa kynäjousien sisään ilman rälläköimistä?  ???

Itsellä ainakin tuli.  :)
niissä on väärä kierre tolppaan.
V70R FWD Manual -98,     V70R AWD Automatic -00,  740 B6304 Manual -87,      240 16v turbo Manual -88

Poissa Jonski.

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 97
  • www.vrcf.fi
Vs: Jonskin Tuplakaasarit
« Vastaus #39 : 31.01.2013, 17:01:42 »
Eikös nuiden spaxien mukana olisi pitänyt tulla semmoiset alumiinimutterit jotka passaa kynäjousien sisään ilman rälläköimistä?  ???

Itsellä ainakin tuli.  :)
Sulla on ymmärtääkseni ysi satku missä on eri kierre tolpassa kun kaks satkussa

Poissa ässäarpa

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2067
  • -Team Karvavako Racing- Valiomaisteri
Vs: Jonskin Tuplakaasarit
« Vastaus #40 : 01.02.2013, 00:21:54 »
Eikös nuiden spaxien mukana olisi pitänyt tulla semmoiset alumiinimutterit jotka passaa kynäjousien sisään ilman rälläköimistä?  ???

Itsellä ainakin tuli.  :)

niissä on väärä kierre tolppaan.

Oonkoha tipahtana kärriltä jossai vaiheessa.

Mikä jenga 200srj tolpassa?
Mikä jenga 900srj tolpassa?
Mikä jenga 200srj spaxien mukana tulleissa alumuttereissa?

Mikäli nyt ymmärsin oikein niin teillä ei käynyt mukana tulleet mutterit siihen 200 tolppaan mihin ne on nimenomaan tarkoitettu??


Sulla on ymmärtääkseni ysi satku missä on eri kierre tolpassa kun kaks satkussa

Mulla on 200srj iskarit ysin tolpissa.. Eli täysin samat rallyracelta ostetut pamput mitkä teilläkin.


Pakka sekaisin.
 

 
« Viimeksi muokattu: 01.02.2013, 00:49:47 kirjoittanut ässäarpa »
V70 D5
850 T5
145 T5

Poissa Jonski.

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 97
  • www.vrcf.fi
Vs: Jonskin Tuplakaasarit
« Vastaus #41 : 01.02.2013, 05:34:10 »
Oonkoha tipahtana kärriltä jossai vaiheessa.

Mikä jenga 200srj tolpassa?
Mikä jenga 900srj tolpassa?
Mikä jenga 200srj spaxien mukana tulleissa alumuttereissa?

Mikäli nyt ymmärsin oikein niin teillä ei käynyt mukana tulleet mutterit siihen 200 tolppaan mihin ne on nimenomaan tarkoitettu??


Mulla on 200srj iskarit ysin tolpissa.. Eli täysin samat rallyracelta ostetut pamput mitkä teilläkin.


Pakka sekaisin.

Siis mitä se et ymmärrä, noi ei oo mitkään 240 volvoon tarkotetut iskarit, sen huomaat jo tosta vertauskuvasta runko on eripitunen. Ne vaan sopii noihin volvon tolppiin.

Ja ei, ne me mutterit ei käy 240 tolppiin, ja niin mulle sanottiin jo noita ostaessa, kyllä myös kokeilin. Niihin sun 940 tolppiin ne voi käyä koska niissä on eri kierre.

Poissa ässäarpa

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2067
  • -Team Karvavako Racing- Valiomaisteri
Vs: Jonskin Tuplakalsarit
« Vastaus #42 : 01.02.2013, 12:19:55 »
Siis mitä se et ymmärrä, noi ei oo mitkään 240 volvoon tarkotetut iskarit, sen huomaat jo tosta vertauskuvasta runko on eripitunen. Ne vaan sopii noihin volvon tolppiin.

Ja ei, ne me mutterit ei käy 240 tolppiin, ja niin mulle sanottiin jo noita ostaessa, kyllä myös kokeilin. Niihin sun 940 tolppiin ne voi käyä koska niissä on eri kierre.

 P> P> Nyt  helpotti.
« Viimeksi muokattu: 04.02.2013, 19:49:05 kirjoittanut ässäarpa »
V70 D5
850 T5
145 T5

Poissa Jonski.

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 97
  • www.vrcf.fi
Vs: Drifteri 242
« Vastaus #43 : 04.02.2013, 17:51:29 »
Pe tuli tehtyä screamer pipe:


Sit lauantaina hain 16" vanteet, on vaan liiaan leveät. Tällä viikolla pitäs hakea piikit, pitää testata että saako ne nousemaan noille vanteille.


Toivon mukaan kerkeis tänä talvena jäille, pikkuhiljaa rupeis olee jarruja vaille.

Poissa Jonski.

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 97
  • www.vrcf.fi
Vs: Drifteri 242
« Vastaus #44 : 13.02.2013, 20:26:59 »
Hyvin nous piikit 7" leveille vanteille  :D

 

Samppasport  Futurez