Kiitoksia kommenteista. Takaiskarit jousineen tais olla 400e.
Tuli tuossa pari viikkoa tapeltua kytkimen kanssa, mutta nyt se on saatu toimimaan, ainakin jotenkin. Levy otti vauhtipyörään kiinni, mutta ei sitten ruvennu vauhtipyörän sorvauksen jälkeenkään toimimaan. Kaveri teki uuen kytkinputken, että sai teräspunosletkun sen vakion kumisen tilalle niin rupes jo irrottamaan.
Muutama viikko takaperin tuli tehtyä ahtoputket tuossa toisesta kuva:

Sit tänä viikonloppuna askartelin pakoputken, ihan biltsusta ja motonetistä ostetuista 3" pätkistä, oli mukava hitsailla kun tuli hommattua mag:iin kaasupullo. Saatanan hiljanen vaan tuli tuosta. Ei pidä kyllä mitään ääntä. Ehkä vähän turhan hiljanen omaan makuun, jos sitä hukkaportilta vetäs sit suoran putken



Paisarikin tuli hommattua 740:stä ja sekin paikoillaan. Syylärihän tässä on jostain 740 turbo diisselistä, just sen kokonen mikä tohon keulalle mahtuu ja menee vakio kiinnikkeisiin. Nyt ois hommana vielä rakentaa jarrut loppuun, screamer pipen teko ja joku ilmanputsarikin pitäs hommata. Nyt toiminnassa ahdettuna versiona, suht hyvin kerää ahtoja vapaallakin.