Silloin kun ahtimena oli Fin-turbon vakiokuoriin tehty hybridi maksimi ahtopaine oli 1,7bar ja pakoset oli maksimissaan 2,7bar, eli ahdin alkoi mennä tukkoon neljän tonnin kieppeillä. Tehot 240 tienoilla ja vääntö 545Nm.
Sitten tuli tuo vakio BMW GT2260VK ahdin ja ahto oli 1,95 ja pakoset ~2,5bar. Tehot 300 nurkilla ja vääntö ~600Nm.
Kolmantena kokeilin GT2260VK:sta tehtyä hybridiä, jossa 11-lapainen billet-siipi ja AMG-pakosiipi. Pako- ja ahtopaineet meni aikalailla samaa tahtia toistensa kanssa. Todella hyvän oloinen ja herkkä heräämään. Toisaalla on testailtu ahdinta ja pitäisi riittää kohtuudella 400hv. Tämän kanssa jäi puuhatelu kesken, mutta ahdin on taas kunnossa ja odottelee myyntiä tai asennusta sopivaan kohteeseen.
Edit: D5
R merkinnän saa, kun ylittää 300hp.
