Tällä hetkellä ei ole pyörää, mutta ehkä sitten taas kun lapset ovat joskus lentäneet pesästä ja jos kunto kestää.
Vuosituhannen alkupuolella oli jokunen pyörä, keskityin nakupyöriin.
Ekaksi pyöräksi hommasin Honda CB500:n, se vaihtui seuraavana kesänä CB750Four:iin. Tällä isommalla ajoinkin sitten hieman metsään ja ajokauteen tuli pieni tauko kylkiluiden saatua hieman iskua ja pyöräkin oli remontissa aikansa.
Honda vaihtui Suzukin 1200 Banditiin, tämä oli pyörä minun mieleeni. Sopivan kokoinen ja käyttövoimaa oli riittävästi. Tällä tuli sitten rönyttyä Ahvenistolla sen verran että toinen nilkka on tod näk loppuelämän semmoinen pökkelö.

Pyörä ja mies kuntoutuivat kuitenkin. Pyörä paremmin.
Mainitut pyörät tuli hommattua uutena, Suizan möin sitten pois kun aika ei kertakaikkiaan riittänyt kunnolliseen ajamiseen.
Sen jälkeen sain ajella riittävästi kaverin pyörillä. Tuli kokeiltua sekalaisia Ducateja ja Suzukeja, yhtenä kesänä oli pitkään käytössä Enfield. Se oli metka peli, oikeasti.
Sitten hurahdettiin endurointiin. Enimmät ajot tuli suhailtua Suzuki DR400Z:lla, hirmu hauska laitos. Enskoilla tuli ajettua jokunen pidempikin reissu. Mm. Virossa pitkä vkonloppu E-vitamin:n merkeissä ja Lapissakin tuli käytyä All Road tourilla. Järjettömän hauskaa puuhaa jossa valtava vauhti ei ole pääasia. :hello:
Jossain välissä ajettiin Ducateilla kuuden pyörän porukalla rautaperse, eli 1000 mailia 24h:ssa. Tätä ei vaan valitettavasti ikinä tullut virallistettua kun jo oma kirjanpito osoitti että yksi etappi jäi todentamatta, olisi siis voinut ajaa lyhyemmänkin kautta. Myös matkalla sattunut kaatuminen yhdelle porukan jäsenelle himmensi homman hohtoa, onneksi tuli vain kalustotappio.