Itse tein öljynvaihdon näin:
Tyhjensin öljysäiliön imupumpulla tyhjäksi ja irroitin sen säiliön yläosaan tulevan letkun. Tukin letkun reiän ja täytin säiliön piripintaan uudella öljyllä. Sitten laitoin sen yläletkun tyhjään kannuun (kannattaa laittaa tukevasti, ettei lennä öljyt pitkin konehuonetta) ja käynnistin koneen kolmeksi sekunniksi. Nyt öljysäiliö olikin jo tyhjä ja sitten vain täytin uudestaan ja taas käynnistin pariksi sekunniksi. Kun letkusta alkoi tulla puhdasta öljyä, laitoin vaan letkun takaisin säiliöön ja tarkistin öljyntason.
Tällä tavalla ei pumpulle tai järjestelmään joudu yhtään ilmaa ja välttyy järjestelmän ilmakselta (tosin sehän ilmautuu itsestäänkin, mutta suositus olisi että etupää nostettaisiin ilmaan). Ja sitä konetta vaihdon aikana ei kannata käyttää kuin ehkä se 3-4 sekuntia, säiliö tyhjenee todella nopeasti vaikka moottori tyhjäkäynnillä onkin.