Sedan vaati alapallon leimalle. Alkuperäinen näytti olevan. Samalla vaihtelin hammastangon suojakumin ja rasvailin vähän. Hyvin tuntuu toimivan ja kulutuskin tippui huoltojen ansiosta.
Farkun otin työn alle. B200K sai väistyä viikonloppuna.
Hyvin oli öljynnyt koko alustan...
Tilalle siis B21 ahdettuna. Öljynryöstö ahtimelle klassisesta paikasta.
Värimaailma on varmasti monen mielestä väärä

Mutta kyllä väriä maailmaan mahtuu.
Johtosarja oli rispaantunut.
purin, putsasin ja kasasin sähköteipillä kasaan. Ei ollut niin isoa kutistesukkaa hyllyssä. Lisäsin samalla öljynpainemittarin johdon johtosarjaan.

Vesiputki oli erilainen tässä alunperin. Lohkon valuvuosi siis -74. Otin 200Ksta putken, mutta ei passannu ilman pientä modifikaatiota kymppisarjaan. Pari prikkaa tuli vielä väliin. Ei kaunis mutta toimiva.
Itse mestarikin kävi tallilla touhuamassa. Tuli siinä nautittua pari virvokettakin hyvässä seurassa


Tänään asettelin konetta keulalle.

Hops.

No ei se ihan hops mennyt, pari kirosanaa tais taas päästä....
Joku varmaan huomasikin etuvaloissa jotain "uutta". Päätin siis tilalla tuommoiset eBaystä

Xenon ulommassa. Sisempi vain lisävalo. Aiheuttaneet myös erilaisia mielipiteitä. Mutta näillä mennään. Jospa ensiviikolla saisi savut ulos

edit. muokkailin puhelimella tehtyä postausta vähän järkevämmän näkööseksi konneella.