Ahdinpäivitys tuli suoritettua

Ennen päivitystä rikoin kansipahvin kertaalleen, kun koitin selvittää syytä 5000rpm kohdalla tapahtuvaan rötäämiseen. Pahvinvaihdon yhteydessä käytin kannen plaanauksessa sekä yleisessä tarkastuksessa. Romut kasaan ja koitin ilman turboa selvittää syytä rötäämiselle. Puolan latausajan lasku paransi tilannetta, holsetti paikalleen ja kaverin kanssa säätelemään. Rötäämistä ei enää ollut mutta veti kovin puutuneesti. Latausajan lasku jälleen paransi tilannetta ja saatiin peräti yks puhdas veto kun oli valkonen pilvi taas takana...
No leuka rintaan ja pahvin vaihtoon. Nyt ei pystynyt ajamaan kuin alipaineella kun veti laihalle, kartan rikastaminen ei vaikuttanut lainkaan... Suuttimien pwm virranrajotus alko temppuilemaan ja siirryin etuvastuksiin. Jolloin kartta taas totteli, aattelin nakutuksen syyllisen paljastuneen.
Nyt "interpoloitiin" bensa sekä sytkäkartta ja alotettiin puhtaalta pöydältä. Cruisailusäätöön päästiin nopeesti ja pikku hiljaa mentiin paineen puolelle. Auto veti ihan kivasti vaikka painetta oli vaan 0.7bar. Yks täyskaasuveto otettiin vaikkakin kovin lyhyt niin meni pahvi taas... Afr oli hiukan alta 12 ja ennakko noin 20 astetta...
Nyt on taas pahvi vaihdettu... Leimallakin auton käytin ilman turboa. Nyt alkanut nykimään oikeen kunnolla. Bougicordin johdot kävin jo hakemassa... Muuten alkaa olla ideat vähissä miksei nakua saa kuriin.. Samalla kokoonpanolla ajettiin viime kesänä kiinanahtimella 1bar paineella ilman ongelmia, tankissa tosin re85 silloin joka luultavasti antoi enemmän anteeks

Ennakko on varmistettu lampulla, pahveina ollu elring ja victor reinz, kansipultit vaihtu uusiin, kansi plaanattiin, lohkokin vaihtui... Joten vika tuskin on "mekaaninen".
Leimalle piti keksiä hitsilukon takia joku ratkasu. Viime leiman hain boorittomalla vetarilla ja auto jäi jarrudynoon jumiin

eikä tuo hitsilukko kovin häävi ajettava ollut... Foorumilta varmistui että 940 murikka pitäs lankun akseliin sopia. Tollanen ysi kun tontilla makaa niin siitä murikan nappasin. Yllärinä löyty g80 mikä ei kylläkään toiminut. Purin lukon ja pesin osat. Tuntui lukottavan ainakin käsin pyörittämällä

Hetken jos vielä tätä viittis nyppiä ennenkuin päästän talvilevolle, molemmat sekä auton että kuljettajan