Jätin toisen kohon lillumaan tankkiin... t0mpp4n kanssa käytiin kaverin purku kakssatkusta hakemassa "uus" koho. Sitte tehtii letkuviritys bensapuolelle. Eli tulolinjaan T-haara ja paluulinjaan T-haara ja näitten väliin letku. Auto vielä toimi kun tää lopullinen viritys oli valmis

vaikkei tyhjäkäynti pelannukkaa oli kai tätä pakko käydä testailemassa

pakki päälle ja kytkin pelas hienosti, eipä tartte kytkintä säädellä

sitte pihasta pois ja liikenteeseen. Kauheen laiskasti lähti liikkeelle mutta ahdoilla tää heräs ja lumisella sivutiellä tuli heti perä vierelle

sitte pysättiin ja katottii ettei menny ku 3, 4 ja pakki päälle... olin laittanu sen pakin stoppari levyn väärään kohtaan. Sattu olee mukana 8mm lenkki ni löystettii stoppari ja sitte löyty 1 ja 2:kin

about 2km lenkki heitettiin eikä mittään ongelmia vielä

kuukauden tää on seissy vaa pihassa ja tuntu eittämättä hyvältä päästä heittää ees tollanen pikkulenkki

seuraavaks pitäs peräpää kasata ja tutkia kunnei tää käy tyhjäkäyntiä..? Ensin pitää kyllä vaihtaa imm paikkaa ennen tyhjäkäyntimoottorin letkun lähtöä

Ja olis kiva et vaihteista löytys jotkut porrastukset nii ja pakoputki pitäs tehä ja ahtomittari asentaa. Huomenissa jatkan tolla tyhjäkäynnin etsimisellä
