Seiskasatasessa tuo tankkipunppu antaa 0.5 barin paineen.
Tämä kuulostaa asialliselta. Ei tuo paine voi kaukana olla siitä V70:n orkkissiirtopumpun paineesta. Toivottavsti D5:n moottorinohjaus ei vaan ala hyleksimään tuota takavetoisen siirtopumppua

Vielä hämmennän hieman tuota tankkivarustejuttua. Eli tässä oli ne tankille menevien letkujen klemmarit kyllä sen näköisiä, että ei ole ollut auki sitten vuoden -92

Sen verran kävin vielä tallissa ihmettelemässä, että sain purettua kojetaulun alta johtosarjan irti ja vedettyä sen konehuoneen puolelle. Nyt pääsee suurentamaan sitä rintapellissä olevaa läpivientireikää, niin saa sen ison liittimen mahtumaan siitä sisälle. Uudemmassa purku 940:ssä on rintapellissä riitävän isot läpiviennit, joten täytyy siitä raiskata johtosarjoja sen verran, että saa sen läpivientikumin irti.
Mekaanisesti muutostyöt alkaa olla aika hyvin paketissa. Ei nyt enää tule mieleen muuta, kuin laatikon öljynsuodattimen vaihto ja kaikkien nesteiden täyttö. Ennen koeajoja pitää kuitenkin vielä vaihtaa perästä välitys ja lukko, mutta käynnistystä ajatellen hommat aika vähissä.