Dodih, nyt on taas pitkästä aikaa jaksanu vähän räpeltää volvon kimpussa. Nyt tuli lauantaina tehtyä se putkisto tuohon vehkeeseen. Ja näin ens alkuun hiltsulle paihoitteluni, kun lupasin kirjata tänne mitä ostin putkistoo varten. Meinaan tälläkertaa putkiston hinnaks tuli 0€ + hitsaamisessa käytetty sähkö, kaasu ja lanka

. Löyty tuolta hallin perältä pari käyrää ja vaimennin jotka oli jäänyt edellisiltä projekteista ylimääräiseksi. Joten, vanha putkisto katin jälkeen vek ja vanhan vaimentimen rälläköittin pois välistä ja vähän uutta käyrää hitsaten ja uusi vaimennin mallia virtaava siihen vanhan pöntön tienoille ja ei muutakuin kiinni. Sen verran olin pihi että hyödynsin vanhaa alkuperäistäkin putkea, kun oli niin hyvä kuntoista

. Nyt pitää aikas mukavan saundin tuo vehje, ei liian kova, mut kyllä pitäisi nyt tyhmemmänkin kuulla että suora 5.han sielä jytisee

. Näin persdynolla alakierroksilla vääntäis paremmin (vanhapönttö oli varmaan ihan tukossa), ja ajotietokoneen mukaan kulutus olis lähtemässä laskuun

. Tämä riittää mulle , kuvia laitan sitten kun olen ostanut jonkun hyvän pakoputken pään tuohon :hello: