Laajakaista seosmittarin mukaan. Kuulee myös korvalla että nakuttaa kun on laihalla.
Ongelma siis nopeissa tilanteissa LH ei pysy mukana. Esim vedät vaihde päällä kaikki ok, vaihdat vaihdetta -> laihalle -> pari sekkaa laihalla -> rikkaalle taas mennään.
Ole huoleti, LH kyllä pysyy mukana, sillä se ehtii vaikka jokaiselle pytylle säätämään sopan erikseen.
Auto on "vakio" FK
Ahdot 0.8bar
Catback 3" kahdella suoralla vaimentimella
Tonin molemmat lastut (koitettu vakioilla, vakio sytkä naulaa 100x enemmän, bensapuoli käy pikkusen laihemmalla muuten samat viat)
Ilmanputsarille porattu 3" reikä ja letku siitä maskin taakse (muistaakseni puhkasin sen lokasuojan reijän kanssa)
Laajakaistalta emulaatio LH:lle (kokeiltu kahta normaali lambdaa myös)
Pakosarjan tiivisteet ja downpipe ei vuoda
Cooleri + putket ehjät
Kolmella immulla koitettu
Huohotuksesta putsattu letkut, pöntöt jne
Cooleri pesty sisältä ja päältä
Miksi ihmeessä sinulla on 75mm ränni pakopuolella ja imupuolella on se vakio ilmanahdistin (cooleri) ?
Minulle tulee tajuttoman voimakas assosiaatio niihin teini-tuning pakoputkenpää virityksiin, joissa ääni lisääntyy ja teho vähenee!

Kaverin kontissa mittasimme jopa 0,1baarin painehäviön vakiocoolerille.
Minä en olisi hajonnut noissa säädöissä pakopuolelle takapönttöä lukuunottamatta lainkaan, jos edes siihenkään.
Vakio coolerilla olen nimittäin mitannut imuilman lämpötilaksi muistaakseni +110C ja nykyisellä ei +40C ole koskaan ylittynyt.
Minä olisin satsanut pakopuolella hengittävämpään kattin ja takapönttöön ja imussa cooleriin.
Vaparissa (kaasari) tuollainen setti, olisi aiheuttanut sen, että laihalle mennään automaattisesti kun päästään kierroksille.
Ja tekee tuo settisi myös omat muutokset karttoihin.
Mä en jaksais säätämistä megan kanssa, et jos tän sais toimimaan oli bueno 
Ole huoleti, kyllä sen saa pelaamaan, kunhan kartat saa kohdalleen.
Millä kierroksilla se laiha kohta esiintyy?
Vika on siinä mielessä selvä, että IMMu on tapissaan ja ainoa seoksiin vaikuttava muuttuva parametri on kierrosluku ja ehkä mahdollisesti lambdan arvot, jos LH ehtii palaamaan closed-loop tilaan (minkä se tekee yllättävän hätäisesti).
Tämä tilanteesi vaatii karttojen rukkausta, jotta sopat saadaan kuntoon.
Ja muistutuksena, suuttimien koon muuttaminen vaatii LH:ssa suutinvakion uudelleen rukkaamista tai kestää "kotvasen" ja vähän toistakin, ennenkuin LH on adaptoitunut niihin suuttimiin, jos ne ovat säätöikkunan sisällä.