No nyt on niin ikävästi asiat että männät ja lohko ei käy yhteen. Sitä B19K moottoria älä riko. Sitä lohkoa voi porata korkeintaan 92,6mm, eli B21 viimeinen ylikoko.
Haet vanhan B21 lohkon sen voi porata vaikka 97mm.n jos kestolla ei ole väliä turbona 95mm max., tai sitten b23 lohkon. Sitä ja niitä 19 lohkoja SN tai ei, ei voi porata niin isoksi.
Puristussuhde määräytyy sitten mäntä/ kansi/ lohko työstöllä, käytännössä 12.5:1 on rajana hyötysuhteelle, nokka-akseleilla ei ole tässä merkitystä, jos mennään Gt6 akselista pidemmälle, niin pitää tehdä monia muutoksia. Ja kannen muutoksista löytyy jo asiaa, mitä voi/pitää Tehdä, K ja H käyvät ihan sinällään.
Pitkät imusarjat ovahyvät väännön kannalta kunhan tila riittää, 40mm rungot riittää sinne kun muukin moottori antaa myöden, eli 200 bhp pintaan.
Älä riko ehjiä kaasuttimia, edes Solexia läppärungoksi kun valmiita K,jet palikoita on saatavilla ihan vakiona ja potentiaalia riittää, kuten turboissa on.
No hall anturi jakajia on ja se kyllä käy muutettunakin..... Sitä Fordin CVH.n venttiilikoneiston käyttökelpoisuutta en tiedä

Ja Volvonvanha rallivauhtipyörä painoi 6,5 kg.