0
0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.
laatikko on 4 vaihteinen mutta keppi ei lähde suoraan laatikon päältä vaan siinä on se "jatke" joka tuo kepin taaemmaksi.. ilmeisesti kyseessä on m45..
m41 laatikkoa on tainnut olla 2 eri tyyppiä josta ei mitään hajua mulla..
Kyseessä on 140-sarjalaisessa ollut m40 laatikko, tai sitten m45.. Noita m40 on ollut sekä lyhyellä että pitkällä kepillä..Tossa on etummaisena lyhytkeppinen m40..(Kuva poistettu lainauksesta.)Tossa taas on m45..(Kuva poistettu lainauksesta.)
Vanhemmissa m41-lootissa taitaa olla laycock typ d ylivaihde ja tuoreemmissa typ j. Helpoin tunnistaa solenoidista:Typ D(Kuva poistettu lainauksesta.)Typ J(Kuva poistettu lainauksesta.)Korjatkaa jos olen väärässä.
Ja eikös 160-sarjan mene 140-sarjaan?
Mitä eroa on B30F ja B30E koneilla? Vissiin puristussuhde on ainakin eri tai ainakin kannentiivisteessä on paksuus ero.
Oliskohan b30f sähkösellä ja b30e mekaanisella ruutalla?