0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
9-satkun käsijarrun säätö löytyy, kun irroitan keskikonsolin takaosan. Vaatii peräti neljän ruuvin irroituksen. 2 kpl käsijarrukahvan alta ja kaksi sen säilytyslaatikon pohjalta.
millanen säätö siel pitäis olla ? ku on keskikonsoli ollu ajat sitte jo purettuna mut äkkii katottuna huonos valossa siel ei kyl näkyny mitään säätöä.tartteeki ottaa lamppu oikee ja tutkia.
Tosiaan pää sylinterin tiivisteet voipi laskee läpi tai sitten voipi olla jarruissa ilmaa tai vanhat nesteet.
Käsijarru on saatu jo kuntoon. olikin ihan helppo säätää.Käyttöjarrukin alkanut taas ihmeellisesti itsestään toimia? ainoa ongelma tosiaan on kun painaa jarrua ja käynnistää autoa samalla niin polkimesta häviää paine silloin kun auto lähtee käyntiin. mutta palautuu normaaliksi kun painelee muutaman kerran jarrua käynnistämisen jälkeen. Leimalle tarttis vaan mennä..
Eli sulla on siis normaalitilanne se, että jarrutehostinta ei ole. Veikataan parikin kertaa, ensin veikataan että pata on dieseli, ja toisena veikataan että alipainepumppu on död.