Elekma  Autoracing

850 automaatti D asennossa sammuu/virratskatoilee etc

• 8 Vastauksia
  • 2240 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Mss Zoni

• Grand Luxe
  • **
  • toivoton tapaus
eli otsikossapa se tulikin..kyseessä minun entinen farkku,ikinä mitää vikaa ollu
no nyt P asennossa lähtee käyntii toimii ja kukkuu sit satunnaisesti eli ei aina D asennossa joko heti tai kesken ajon saattaa sammua ja mittaristot heittää miten sattuu ja kaik valot vilkkuu jne itse ehdotin maakaapelin huonoa kuntoa mut on kuulemma jo katottu.

ideoita tahi kokemusta vastaavasta ??
-waak

Poissa jaskajokunen

• :nohnoh
  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo+
  • 1% Hybridi
Vs: 850 automaatti D asennossa sammuu/virratskatoilee etc
« Vastaus #1 : 14.09.2012, 23:43:10 »
Laitappas hakuun Pnp-kytkin, olisiko tuon automaatin asennontunnistimen häiriö syyllinen em. ongelmaan ?

edit: Tuosta hausta ei ollut apuja, en muista oliko se museon puolella vai jollain muulla saitilla, mutta jossain olen nähnyt ohjeet tuon pnp-kytkimen tarkistamiseen ja korjaamiseen. Jos siis vika johtuisi moisesta.

Kuinkas virtalukon pohja, voisiko se aiheuttaa moista ?
« Viimeksi muokattu: 14.09.2012, 23:48:00 kirjoittanut jaskajokunen »
V70 -00 HYL-sy Poistunut pihasta   &  V40 -99 Wladde ja V40td -99 Eikka -99
V90-19 T8
Die weisheit: nicht hören, nicht sehen und nicht sprechen  Kylmämies

Poissa Taavi.H

• Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
« Vastaus #2 : 14.09.2012, 23:52:15 »
Laitappas hakuun Pnp-kytkin, olisiko tuon automaatin asennontunnistimen häiriö syyllinen em. ongelmaan ?

edit: Tuosta hausta ei ollut apuja, en muista oliko se museon puolella vai jollain muulla saitilla, mutta jossain olen nähnyt ohjeet tuon pnp-kytkimen tarkistamiseen ja korjaamiseen. Jos siis vika johtuisi moisesta.

Kuinkas virtalukon pohja, voisiko se aiheuttaa moista ?

Kun rajaa haun pelkästään tähän osioon ja pistää hakusanaksi vain pnp, alkaa osumia tulla. Esim. tämä:

http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=14009.0
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

Poissa jaskajokunen

• :nohnoh
  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo+
  • 1% Hybridi
« Vastaus #3 : 15.09.2012, 00:04:29 »
ot: Siis onko tuossa haun rajaamisessa joku tarkentava tekijä ? Itse olen luullut tuon haun rajaamisella vain poistettavan turhia hakutuloksia  ::) 
V70 -00 HYL-sy Poistunut pihasta   &  V40 -99 Wladde ja V40td -99 Eikka -99
V90-19 T8
Die weisheit: nicht hören, nicht sehen und nicht sprechen  Kylmämies

Poissa Taavi.H

• Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
« Vastaus #4 : 15.09.2012, 00:09:58 »
ot: Siis onko tuossa haun rajaamisessa joku tarkentava tekijä ? Itse olen luullut tuon haun rajaamisella vain poistettavan turhia hakutuloksia  ::)

No siis toimii nopeammin, rasittaa vähemmän serveriä ja tuottaa täsmätuloksia. :) Olennaista tässä haussa oli kuitenkin hakea pelkkää kirjainyhdistelmää pnp.

Mutta lopetetaanpa OT tässä tähän. :)
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

Poissa Mss Zoni

• Grand Luxe
  • **
  • toivoton tapaus
« Vastaus #5 : 15.09.2012, 08:55:17 »
ookoo itsekkin tuot virtalukonpohjaa mietin,mut se että ku muute toimii normaalisti. ainoastaa D asennossa on se häikkä. varmaa sitte tuo pnp
-waak

Poissa ESE

• Grand Luxe
  • **
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #6 : 15.09.2012, 09:19:57 »
jos valot vilkkuu kojelaudassa, niin sillä ei ole mitään tekemistä PNP-kytkimen kanssa, se on suht halpa, oliks se nyt 50-60€. Ja toi vaihde jutska taas tosiaan liittyy tohon PNP-kytkimeen, sen liittimet voit puhdistaa, tai sit irroittaa koko kytkin ja tutkia voisiko sen puhdistaa..jos puhdistaminen ei auta niin uusi kytkin tilalle ja taas toimii.. Lycka till :)

Poissa Mss Zoni

• Grand Luxe
  • **
  • toivoton tapaus
« Vastaus #7 : 15.09.2012, 18:52:16 »
nii,siis vaihteistohan pelaa ihan ok.mutta toisinaan ku laitat D:lle ni sammuu ja sillo on mittareilla ym oma elämä jne.. sit takaisin P:lle ni het lähtee käymään ja kaik toimii, Toisinaan voit ajaa D:llä pitkänkin matkan tai vaik pari vp ja toimii moitteetta,sit yks kaks boom kottero sammuu ja sähköt vilkattaa.. taas P:lle ja het lähtee käymään ym... tekee tätä satunnaisesti,välillä paljo,välillä vähä... pakkovaihteilla ja pakilla toimii.
-waak

Poissa Mss Zoni

• Grand Luxe
  • **
  • toivoton tapaus
« Vastaus #8 : 18.09.2012, 12:36:01 »
joopa... nyt minä nostan hanskat pystöön ton ongelman kanssa,pari pv volvon seisottua ja mietittyä tekosiaan,se ei enää sammuilekkaan MUTTA
nyt P asennossa kun laittaa käymään kuuluu iha jumalaton kolina,siirrät D.lle tai N.lle tai jollekkin muulle pykälälle niin kolina lakkaa... ja auto käy sievästi   :idiot2:  en ymmärrä,eikä käy järkeen,kaveri sen kans tuskastelee..itehä olen oulussa ja kaveri/auto Somerolla  ::)   kaveri ei ole uskaltanut nyt sitä liikuttaa,aiko kerätä rohkeutta ja kokeilla ajaa pätkän ehkä huomenna..
-waak

Autodiagnoosi  Carcom Oy