Noniin nythän se painepumppu vetelee viimesiään. 2v sitten vaihdettu tarvikepumppu ja kavitoinut (pahasta) äänestä päätellen uudesta asti, kun ei se tankin pumppu ole toiminut. Edellinen vaihettiin tuohon tarvikkeeseen etupeltoon samaisen äänen takia. Tankin pumpulle ei sitten viittiny tehdä mitään..

Ei riitä kakku vedossa.. Selvisin juuri ja juuri kotiin töistä. Rauhallisella ajolla viel painepumppu severan tuottaa et pääsi kotiin asti. Kiihdytyksessä/kuorman kasvaessa loppuu veto samantien. Pätkii ja rykii ihan kunnolla siten, että bensa uupuu. Yleismittarilla lambdasta mittaus paljasti rykiessä myös saman tien laihan seoksen. Tulpatkin oli palanu aika puhtaaks.. Ei kuitenkaan valkoiseksi.
Tuli mittailtua ja takakonttiin asti tulee 12v, kun lenkitin bensapumpun releen kannan 87/2 ja 30 (muistaakseni). Testasin myös suoraan 12v tankin pumpulle -> ei pyöri. Tankin kantta/kruunua en ruvennut putsausta kummemmin availemaan, joten ei tietoa onko vika itse pumpussa vai johdoissa läpiviennissä. Kokeilin kyllä piipparilla plussan ja tankin kannen välillä, jos olis maihin vetäny. Eipä piipannu.
Ajattelin jättää tankin pumpun toimimattomana sisälle ja asentaa jonkun yleismallisen imupumpun tankin ulkopuolelle ulostulon ja painepumpun välille. Mitä mieltä? Tuskin paljon haittaa ulkopuolista imupumppua kun kerta pelkällä painepumpullakin jaksaa käydä hyvin kavitoinnista huolimatta? Ei viittis sitä rapeeta kantta ruveta availemaan.
EDIT: Uusi painepumppu ja Hugo imupumppu asennettu takakonttiin tankin ja painepumpun välille. TKuulostaa et painepumppu kavitois edelleen jonkun verran. Eikö 0,25 bar ja 120 l/h passaa vai haittaako se pirun tankin pumppu nyt kuitenkin
