Tulipas testattua meneekö b230f päästöistä läpi tyhjätyllä katilla ja eipä mennyt!

Häkäarvot oli vähän yli sallitun, ei mitenkään dramaattisesti mut silti selvästi. Nenään tuon katin poiston huomaa ensimmäisenä, auto nimittäin haisee vanhalle kaasariautolle.
Tämä näin suuntaa-antavana vinkkinä jos joku suunnittelee katin poistoa vähäpäästöiseen 240:n. Ajattelin laittaa jonku yleismallisen sport-katin sinne nyt, 2.5" liitännöillä vähintään ettei ahdista jos tuon turbokoneen saa rykästyä keulille joskus. Pitäs vaan keksiä mistä saa laipat hommattua.
Vanha 430tkm ajettu oli melko repaleinen mutta suodatti näköjään vielä hyvin. Ja by the way alkuperäsessä ja tarvimallisessa katissa on sitten iso ero. Tarvikehärvelissä oli sitä kennoa ehkä 1/3 siitä mitä alkuperäsessä.
Mitä tehoon tulee, niin eipä tuossa ny paljon eroa huomannu. Kierroksilla vaan ei mee "tukkoon" niinku ennen.