Ainiin...
Tossa annoin autolle vähän kyytiä tulevaa katsastustakin silmällä pitäen. Mittariston turbomittari ei nouse kuin valkoisen alueen puoleenväliin vaikka kuinka kengittäisi. Pitäisikö sen mennä ihan tappiin vai mitenkä?
Puoliväli on normaaliahto eli n. 0.6 bar.

Tee ne mutkat noihin letkuihin vaikka jarruputken metritavarasta, sitten vaan liität sopivaa letkua hirveesti klemmaria kirraamalla...Toi imusarjan päätylähtö on muistaakseni n. 7mm(tietenkin

) Siihen sisämitta 8mm letkutumppi, klemmari piukalle.
Sen 8mm letkun sisään mahtuu sisämitalta 5mm letku jossa on tuota jarruputkea tuo mutka(ettei mene umpeen klemmaria kiristäessä)
Siitä 5mm letkua sinne huohotukseen
ja sinne huohottimen lämmitettävään litokseen tuo letku sopii kokona 5mm sisämitta.
Näitä letkukokoja ja sitä jarruputkea apuna käyttäen pystyy tekemään uuden letkun.

Kustannukset letkun metrihinnasta riippuen ja klemmarit huomioiden ehkä n. 10€?
Ps. Älkää käyttäkö Bilteman halpaletkuja, tulee homma uusittavaksi vuosittain.

Oireita voipi tulla jo aiemmin.
Muutenkin kannattaa välttää letkuja joissa mainitaan valmistusmaaksi "Italy".

Ihan perseestä!