Tuli asennettua toiseen 960 alustasarja +80mm.


Sinisellä turbolla on vaan ajettu, käyttöautokshan mä tämän ostinkin. Ahdin pitäs ottaa irti ja käydä läpi, ahtoputkissa oli vähän öljyä ja hukkaportin kellon kunnosta en oo ihan varma. Vika on joko siinä tai turboplussassa, mutta välillä paineet nousee tosi hitaasti ja välillä ripeämmin. Isommilla vaihteilla kaasu pohjassa ahdot pumppaa eestaas. Toiminta on kovin arvaamatonta...
Ajatus oli ottaa magneettiventtiilistä piuha irti ja tulpata letkut, minkä jälkeen perinteisesti letku kompurasta kellolle ja jos toimii hyvin hyllystä löytyvä rp-venttiili tietysti väliin nopeuttamaan ahtojen nousua.
Vakio kello taitaa olla 0.4 baria, koska peruspaine turboplussan vikaantuessa on just se. Eli eipä haittais vaikka hommais vähä tiukemman kellonkin samalla. Mut tosiaan jos ahdin on ehtoopuolella saatan laittaa tilalle 15g mitsun kun se on hyväks havaittu.

Niitä GLT-koneen nokkia voi tarjota jos jollakulla on.