voishan ne abs anturit irrota siitä tolpasta jos hyvissä ajoin rupeaisi liuottamaan jollain ruosteaineella sitä anturia irti. Yleensä kun sitä tököttiä laitetaan juuri ennen remonttia siihen aukaistavaan kohteeseen niin lopputulos on huono. Se anturihan on sellasessa kupari holkissa siinä navassa ja pultilla lukittuna.
Jos uudet oli 40e kpl ni eihän tuosta konkurssiin joudu jos vaan toimiivat.
Kyllähän se auttais jos pääsis liruttelemaan tököttejä sinne hyvissä ajoin, mut itellä ainakin harvemmin on mahiksia irrotella rengasta monta kertaa viikon aikana sen takia.

Ei joudu konkurssiin hinnan takia ja tosiaan laitetaan aina jatkossa rasvan/kuparitahnan kanssa paikoilleen.
Nyt on toinenkin jousi vaihdettu, tuli samalla avattua se yläpään laakeri jonka putsailin ja rasvasin uudestaan. Ei kahise enää, ehkä sillä mennään vielä vähän matkaa...
Yllättävän matala tuli kyllä noilla KAW -50mm jousilla. Vanteen keskiöstä kaareen 32.5cm. Iskarit ei kyllä hirveen hanakasti pönnää ylöspäin enää, liekö sillä vaikutusta asiaan. Jousia sai kuiteski puristaa kasaan ihan huolella paikoilleenlaittaessa. Ei ole riskiä että pääsis pyörimään.
Ajattelin kesän aikana sitte tehä perusteellisemman rempan, jossa vaihtuu sit puslat, nivelet ja iskaritkin. Ja näköjään vänkärinpuolen jarrusatulakin vaatii huomionsa.

Make: nappaan sulle parit kuvat sieltä seutumilta huomenna.