Samppasport  Futurez

V70 tdi -98, ardic:iin omatekoinen kello/gsm käynnistys -onnistuuko?

• 18 Vastauksia
  • 12367 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa pakolainen

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
Tuo linkki kytkentäkaavioon ei enää toiminut, vielä varmaan viikko sitten toimi... :(

Mutta ei hätää, mulla sattui edelleen olemaan se paperitulosteena tallessa ja skannasin jemmaan, joten tän viestin liitteenä löytyy kuva tuosta ardicin kytkentäkaaviosta. Laitan sen nyt ylläpitäjän oikeuksin ihan tänne serverille talteen, pysyy ehkä vähän paremmin tallessa jatkossa.

Ja mukana myös kuva liittimestä, tuo liitin siis mihin tulee mun testivirityksessä tuo sininen johdonpätkä.

Kertokaas nyt silleen hitaasti ja selvästi vaikka linkkien avulla niin että tajuan et miten saan gsm releellä toimimaan.. Autona V70 mk1 ja ardic kello löytyy kyllä mut gms ohjaus olis viellä mukavempi kapine :)

Poissa Beagle

• Grand Luxe Touring
  • XC70 D4 2014, S60 D5 -09, Polar 730BK matk.vaunu
Minulla on tämä mk2 v70.ssa. Halapa ja helppo tapa saada puhelinohjaus lämmittimeen, mitä nyt käyttöohjeet oli vähän sekavat.  ;D

http://m.ebay.com/itm/131802559124

Hyvä laite, osaa jopa lähettää kuittausviestin takaisin.
"Eihän tässä hommassa mene kuin viis minuuttia..."

Poissa Taavi.H

• Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!

Kertokaas nyt silleen hitaasti ja selvästi vaikka linkkien avulla niin että tajuan et miten saan gsm releellä toimimaan.. Autona V70 mk1 ja ardic kello löytyy kyllä mut gms ohjaus olis viellä mukavempi kapine :)

Tarvitaan siis vaikka ebaysta gsm-ohjattu rele, joka kytkee tuohon edellisellä sivulla mainittuun napaan 12v. Eli kun releelle soitetaan, se nappaa 12v jännitteen mainittuun napaan. Ja ardic lähtee päälle.

Mitään sisäpuhallintahan tuo ei sitten ohjaa, pelkkää lämmitintä ja kiertovesipumppua.

Minä en sitten koskaan jaksanut tehdä tuota hyppylankaa kummempaa viritystä, hyvin toimii noinkin! :D  (ajastinkelloahan mulla ei ole)
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

Poissa Fleba

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
Lainaan aihetta. 850tdi ja lämmitin syttyi vasta nyt kun yli -20astetta.
Saako nämä ohjelmoitua niin että käynnistyy tietyllä lämpötilalla?
Uudemmat kyllä saa mutta onko nämä jo niin "haitekkia"
-Miksi ostaa Bmw kun pituus riittää-

Carcom Oy  Elekma