0
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Kyllähän vanhoista autoista ruostetta löytyy (munkin pitää omaa laatikkoa vielä tänä vuonna hitsailla) .Muuten olet kyllä hienoon kuntoon Volvoa laittanut, kun vertaa lähtökohtaan.
Taivastelin tuossa kytkinvaijeria, kytkin kun ei irroita kunnolla. Mun käsittääkseni vaijerin ja haarukan välissä pitäisi nyt tässä tapauksessa olla ihan reilusti välystä kun ei kerta irroita, ja normaali välys olis se pari kolme milliä? Välystä en kyllä sieltä löytänyt kun koitin sormilla tunnustella, pää ei tahtonu mahtua pohjan alle kunnolla ja tietysti pukit on jurvassa ja tunkin varassakaan ei uskalla kikkailla. Täytyy käydä lainaamassa kaverin nosturia että pääsee tarkemmin tutkimaan. Voiko tuossa olla nyt sitten vikaa itse kytkimessäkin jos ei sielä sitä välystä tosiaan ole vaijerissa?
Painelaakeri menny/menossa asetelmasta läpi... Tai vaijeri menossa poikki.
AAPUUUVA! Turbon vakiokytkimeen taidan päätyä.. tehotavote kun on kuitenkin vaan se 200hv kun kyseessä on (vielä) käyttöauto niin sillä pitäis pärjätä. Laitetaan sitten SRE:tä kun tää vaihtuu käyttiksestä harrasteleluksi ja tehoa kaivellaan lisää.. B200K + M45 paketille motonetti tyrkyttää sekä 215mm että 228mm vakiokytkinpakettia, turbon kytkinpaketti taas on 228mm aina(?). Onkos tuolla nyt sitten väliä kumpi mulla sielä on vakiona? Eli passaako tuo ao kytkin nyt sitten suoraan tuonne B200K ja M45 väliin? Tuossa tulee "joissain tapauksissa mukana laakeri", silmälaakeri vai painelaakeri? Asetelma, levy ja molemmat laakerit sinne kuitenki varmaan kannattaa vaihtaa kerralla. Entäs sitten onko noissa eroja myyntipaikkojen välillä? Onko tuo motonetin kytkin ihan käypänen? Mulla on Fixuksen suuntaan suhteita sen verran että käyn sieltä kyselemässä myös mutta mikäli ei löydy asiallista settiä niin mistä tuo kannattaa hommata?Kytkinpaketti Volvo Turbo 84-1164 Turbo B230/B200 9.84->91 (ø228mm) [1984 - 1991] 179.90 €