joo, sen verran aattelin sanamuotoa korjata kun joku saattaa näitä lukea kuin piru raamattua ymmärtämättä lainkaan asiasta...
en sitten viitsiny lähteä sen esivastuksen kanssa etsimään elektroniikkaliikkeestä sopivaa pakettia, näytti noin päällepäin katsoen jonkin verran special tuotteelta, eikä arvotkaan ole tiedossa ja vastuksesta itestään ei specsejä löydy.. mutta ruotsista on apu jo tulos joten jos täsä vaan lämpö pysyis tuol nollan yläpuolella viel pari päivää niin ei oo mitään hätää.... 
Joskus osaa on pakko hakea ruotsista, saksasta, usa:sta... Joskus on pakko tehdä itse

. Minulla oli joskus 1986 mallin Hiace, josta tuo puhaltimen säädin simahti. Olin joskus ostanut entisestä LyVi-myymälästä lankapotentiometrejä, joissa litteää lankaa. Mittasin vastusten arvot niistä rippeistä, purin lankaa potikasta ja käämin systeemin uudelleen. Tuli kuntoon eikä maksanut paljon. Oli vieläkin kunnossa kun auton myin noin 10 vuotta myöhemmin

. Valitettavasti autotehtaat tekevät nykyään vain sellaisia laitteita joita ei millään pysty korjamaan

.