Juu, muistelen käyttäneeni kiintosilmukka avainta koossa 13mm silloin kauan sitten D24 mallissa( 740 GL)>> nämä "väärästä" päästä vetävät hiukan tuntematonta aluetta.....vaikka kovastihan tänäänkin kaupiteltiin V 70 D5 mallista moista....mikä lie noista V70 Dieseleistä se kestävin kulkine vuosimalliltaan....Common rail?/TDI??(.taksimiesten mielestä usein se edellinen vanhempi joka kesti +400 000km

)
Tarkoittanetkos dieselsuuttimella yhtä niistä viidestä sylinteriin dieseliä syöttävästä yksilöstä/suuttimesta? Ja onkos se johto sähköjohto vai dieselputki/polttoaineen paluuputki tms.??
eli monesko suutin jos kytkinkopan/vaihteiston eli voiman ulosoton vastakkaisesta päästä alkaen lasketaan niin monesko? vai joku muu komponentti ? Siis laturin puoleisesta päästä alotellaan laskemaan...
Se alipainepumpun kiinnitys on helpompaa ,kun pyörittää nokka akselin kohtaan jossa se pumpun ja nokka akselin välissä edes takas liikkuva tappi on eniten sisässä. Tällöin pumpun saa paremmin tökättyä reikiinsä+mutterit saa lähtemään kierteelle omin pikku töppökätösin ilman suurempaa voiman käyttöä...kun palautus jousta vastaan ei tarvitse painaa pumppua väkipakolla paikalleen...
Ja se alempi ruuvi on vaan hankala, mutta ei mahdoton laittaa sillon, kun se nokan epäkesko joka pumpun tappia nylkyttää on kohdallaan/tappi eniten kannen sisässä siis, niin pumpun saa loveensa helpommin.
Saakos tänne tai/jonnekkin vaikka ..you tuben kautta kuvaa jotenkin värkättyä?>helpottaa arviointia... videoklipeistä puhumattakaan esim. käyntihäiriöisissä tapauksissa suattaspa olla apua äänestä ja kuvastakin

Ps.korjaamokäsikirjakin vois auttaa...kertokoon joku ken tietää ,mistä noita ohjeita löytyy esim. netin kautta?
Siis TDI ja 97 V70 servicemanual

...