Futurez  Kulkukoira

V70 D5 2003 Articin Automaatti käynnistyksen poiskytkeminen

• 8 Vastauksia
  • 3674 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa nakkila

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
Hei
V70 D5 2003 olisi auto ja kyseessä articin autoomaatisen käynnistymisen kytkeminen pois katkaisimella. Tiedän että kyseessä on sulake yksi, mutta jos haluan tehdä tämän katkaisimella niin mikä johto minun pitää katkaista ja kytkeä katkaisin väliin.

Autossa ei ole tällähetkellä kello-ohjausta asennettuna, mutta käyn sen laittamassa jonkun huollon yhteydessä jolloin saisin sitten articin käyntiin manuaalisesti. Koska tähän ohjaukseen ei tuon automatiikan poistamisen pitäisi vaikuttaa ainakaan niissä missä olen sen nähnyt olevan asennettuna.
Normaalisti ajan pidempää työmatkaa vähintään 15-20 minsaa joten artic kerkiää hyvin käydä ja ei karstoitu niin pahasti, mutta välillä tulee lyhempää pätkää jolloin automatiikka olisi hyvä kytkeä pois.

T:Antti

Poissa V50R

• Grand Luxe
  • **
Suosittelen, et käy "sinisellä" ja asenna kellokytkinohjelma + on/off ohjelma samalla.

Hyvällä tuurilla saat ne samaan hintaan eli kaksi yhden hinnalla ;)

Minulta löytyy tuuliohjaimia volvoihin ja pakettiautoihin :) Myös hirvitarroja löytyy, myös ns linssiversioo. Linssiversioo nyt myös hopeana, mustana, valkoisena ja punaisena.

Poissa nakkila

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
Mitä tarkoitat tuolla On/Off ohjelmalla. onko olemassa automatiikalle myös tuo on/off?? kun mitä olen itse ymmärtänyt niin siinä kello-ohjelmassa tulee automaattisesti se manuaalinen käynnistys. mutta voiko sillä myös ohjata sitä automatiikkaa??

Poissa V50R

• Grand Luxe
  • **
NO minulle asennettiin aikoinaan omaani V70 D5 automaatikalle on/off ohjelma.

Oisko näytössä lukenut polttoainelämmitin käytössä ja ei käytössä ...

EN enään muista tarkkaan, kumminkin aikaa muutama vuosi.

Käy Volvolla, niin tietää enemmän ...
Minulta löytyy tuuliohjaimia volvoihin ja pakettiautoihin :) Myös hirvitarroja löytyy, myös ns linssiversioo. Linssiversioo nyt myös hopeana, mustana, valkoisena ja punaisena.

Poissa kaksi70

• Grand Luxe Touring
  • Volvo V70 2010 2,0D Momentum
Mitä tarkoitat tuolla On/Off ohjelmalla. onko olemassa automatiikalle myös tuo on/off?? kun mitä olen itse ymmärtänyt niin siinä kello-ohjelmassa tulee automaattisesti se manuaalinen käynnistys. mutta voiko sillä myös ohjata sitä automatiikkaa??

Ei pysty 2003 vuotisessa ohjaamaan automatiikkaa sinisellä asennettavan ajastusohjelman avulla. Käsittääkseni voit sinisellä asennuttaa tuon ajastusohjelman ja samassa yhteydessä pyytää
sinistä poistamaan ohjelmallisesti Ardicin automaattikäyttö. Kolmoskorisessa V70 (2007->) tuon polttoainekäyttöisen lisälämmittimen automaattikäyttöä pystyy ohjaamaan ajotietokoneen kautta.
Nyt : V70 -10 2,0D Momentum, Ex:740 -89 B200F aut, V70 -07 Classic 2,4D Geartronic, V70 -01 2,4 , S70 -99 2,5 20 V, V70 -09 D5 Summum Geartronic, V70 -01 2,4T aut

Poissa jphamala

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
Minä kysyin vähän aikaa sitten Biliasta, paljonko maksaa automaattikäynnistyksen poiskytkeminen vuoden 2004 V70:een (jossa on ajastusohjelma, mikäli tällä on merkitystä). Alla lainaus vastauksesta:

"Kyselitte hintaa ja aikaa autonne lisälämmittimen automaattisen käynnistyksen poistoa varten.
Toimintoon tarvittavan ohjelmiston hinta on 163 euroa ja ohjelmiston lataus noin 33 euroa, eli kokonaiskulu on vajaa 200 euroa."

Soitin vielä perään ja kysyin, että voiko tuo oikeasti maksaa noin paljon. Luulisi, että siellä vaan softasta käännetään joku bitti eri asentoon. Vaan ei, kuulemma täytyy ohjelmistot ladata Volvolta ja niissä on kiinteät hinnat...

Poissa nakkila

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
Joten palatakseni alkuperäiseen kysymykseen tietääkö kukaan kuinka se manuaalinen katkaisin pitäisi asentaa eli mikä johto katkaistaan ja laitetaan katkaisin väliin??

Poissa Taavi.H

• Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
Joten palatakseni alkuperäiseen kysymykseen tietääkö kukaan kuinka se manuaalinen katkaisin pitäisi asentaa eli mikä johto katkaistaan ja laitetaan katkaisin väliin??

Ongelma taitaa olla tuossa Ardicin tapauksessa, että se saa käynnistyskäskynsä väylää pitkin. Silloin kun näihin asennellaan kolmannen osapuolen käynnistysratkaisuja niin autoon tarvitaan se AEM moduuli.

Joten luulen, ettei onnistu johtoa katkaisemalla ja väliin kytkintä laittamalla ollenkaan.
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

Poissa nakkila

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
Ongelma taitaa olla tuossa Ardicin tapauksessa, että se saa käynnistyskäskynsä väylää pitkin. Silloin kun näihin asennellaan kolmannen osapuolen käynnistysratkaisuja niin autoon tarvitaan se AEM moduuli.

Joten luulen, ettei onnistu johtoa katkaisemalla ja väliin kytkintä laittamalla ollenkaan.

pitäisi se onnistua koska sulakkeen 1 poistamalla ongelmä häviää. eli tämä poistaa sen automatiikan mutta kuitenkin manuaalinen käynnistys toimii ja ajastin sen jälkeen. Eli pitää varmaankin purkaa sulkerasia konehuoneen puolelta ja lähteä siitä liikenteeseen.

Onko kenelläkään tietoa pitääkö ottaa jotain huomioon sitä purettaessa????

Proturbo  Autodiagnoosi