Futurez  Kulkukoira

Kansipahvi

  • 86 Vastauksia
  • 21083 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mikko900

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 121
  • www.vrcf.fi
Vs: Kansipahvi
« Vastaus #60 : 06.12.2012, 14:33:10 »
Juu vähän on ruskea siitä. Jos sitä koittais puhdistaa mut en tiä lähteekö. voipi olla että joutuu koneistamaan. Niin en ei siellä välttämättä oo litkut menny sekasin, mutta tuleepa ainakin opeteltua vähän autonlaittoa :D ulospäin se kansi kyllä lykkäs öljyä suht paljon.

hevonen

  • Vieras
Vs: Kansipahvi
« Vastaus #61 : 06.12.2012, 14:46:16 »
No eihän sen pahvin vaihto mene hukkaan vaikka olis vaan ulos vuotanut. O0

Poissa Ari E

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1316
  • www.vrcf.fi
Vs: Kansipahvi
« Vastaus #62 : 06.12.2012, 14:47:44 »
jos aikaa riittää ja oppimisen halu kova,  kannattaa purkasta venat pois ja vaikka läpätä  :)  sitten venavälykset kohdilleen ja kovaa ajua

hevonen

  • Vieras
Vs: Kansipahvi
« Vastaus #63 : 06.12.2012, 14:50:08 »
jos aikaa riittää ja oppimisen halu kova,  kannattaa purkasta venat pois ja vaikka läpätä  :)  sitten venavälykset kohdilleen ja kovaa ajua
Tuskin tarvii edes läppäämisen jälkeen säätää. 0.3-0.35 on vielä hyvä.
Eipähän metelöi, eikä kanna vielä.

Poissa Ari E

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1316
  • www.vrcf.fi
Vs: Kansipahvi
« Vastaus #64 : 06.12.2012, 15:11:46 »
Tuskin tarvii edes läppäämisen jälkeen säätää. 0.3-0.35 on vielä hyvä.
Eipähän metelöi, eikä kanna vielä.
joo harvoin tarvinnu säätää, tarkistaminen se tärkein  -H-

Poissa Kökkö

  • Mr. Paljus
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 685
  • #lihavatpojat
Vs: Kansipahvi
« Vastaus #65 : 06.12.2012, 21:43:51 »
http://www.autowiki.fi/index.php/L%C3%A4pp%C3%A4ys

laitetaas tommonen linkki vielä, jos ei tiedä mistä puhutaan
Volvo 940 B230FT -92 (960-look projekti), Volvo V50 1.6D Kinetic -08, Volvo C30 D2 R-Design, Ford Anglia -64

Poissa mikko900

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 121
  • www.vrcf.fi
Vs: Kansipahvi
« Vastaus #66 : 09.12.2012, 20:56:06 »
Kansi on tosiaan pyöristynyt hieman tosta pakosarjan puolelta siitä reunasta. Sieltä sitä öljyykin pukkas ulos. Syök se hapettuminen sitä reunaa vai miks se on mahtanu tommot pyöristyy?

hevonen

  • Vieras
Vs: Kansipahvi
« Vastaus #67 : 10.12.2012, 14:39:22 »
Höylää se kevyesti tai osta samaan hintaan ehjä kansikokonaisuus.

Poissa mikko900

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 121
  • www.vrcf.fi
Vs: Kansipahvi
« Vastaus #68 : 12.12.2012, 17:29:44 »
Nyt meni plaanaukseen, samalla läpätään venttiiliit.

Poissa mikko900

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 121
  • www.vrcf.fi
Vs: Kansipahvi
« Vastaus #69 : 17.12.2012, 18:43:54 »
pari kysymystä vielä, eli kannattaako niihin kansipultteihin pistää kierrelukitetta kun ne pistää piukkaan? nii ja lähteekös noi kohdistusholkit vai mitkä lienee tuosta lohkosta irti? eikös sen lohkon tiivistepinna voi ihan vaikka mattoveitsellä rapsuttaa puhtaaksi kun sehän on sentään valurautaa?

Poissa HembalanD

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3343
  • Boxy, but good
Vs: Kansipahvi
« Vastaus #70 : 17.12.2012, 18:59:19 »
Ei tarvi lukitetta ja mattopuukko on hyvä kun ottaa varovasti eikä naarmuta pintaa
Kantti on kaunista - volvolasit päässä.

Kotkot

Poissa Huikkoster

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5836
  • www.vrcf.fi
Vs: Kansipahvi
« Vastaus #71 : 17.12.2012, 20:16:44 »
Lähtee holkit irti. Iso kierretappi on hyväksi havaittu hellävarainen työkalu tai sitten holkin sisään tukeva tappi jonka jälkeen voi pihdeillä puristaa ulkopuolelta.

Poissa mikko900

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 121
  • www.vrcf.fi
Vs: Kansipahvi
« Vastaus #72 : 30.12.2012, 19:59:00 »
Nyt saatiin kansi kiinni, vähän kesti kun ei aika tunnu riittävän. Pari kysymystä vielä, tosiaan kansi koneistettii ja venttiilit läpättiin ja varren kumit vaihettiin ja sitten nuo vaimenninkumit, niin olis vissiin pitänyt tarkistaa ne venttiilinvälykset ennen kun on noi uudet vaimenninkumit paikallaan kun eipä oo välystä oikeestaan yhtään? vai onkos jtn voinu tapahtuu tossa kasauksessa? Niin ja simmonen vielä, otin ton virranjakan pois samalla kun tota nokkaa irrotin niin tais mennä väärinpäin takas kun pyörijä osottaa nyt tonne alaspäin vaikka moottori on YKK asennossa. Eikös sen pitäs osottaa ylöspäin tohon 1 sylinterin sytytyskohtaan?

hevonen

  • Vieras
Vs: Kansipahvi
« Vastaus #73 : 30.12.2012, 20:26:32 »
Joo, kumit olis hyvä olla pois kun säätää välyksiä. Ei se kyllä niitä oikeesti edes tarvii.
Jakaja ei mene kuin yhteen asentoon eli se on oikein. Pyöritäppä moottoria kierros niin pyörijä taitaa osoittaa ylös ja kaikki on ok.. ;)

Poissa mikko900

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 121
  • www.vrcf.fi
Vs: Kansipahvi
« Vastaus #74 : 30.12.2012, 20:31:56 »
kyllä se jakaja vaan menee kahteen eri asentoon :P no meneekös ne kumit sit lyttyyn sinne ku pistää käyntiin? jos käyttäis ja tarkistais sitten ne venat.

 

Elekma  Autoracing