Onhan se niin että näitä Volvo mallejaa on paljon ja ne tekniikat muuttu aina välillä kuten tuo sähköinen kaasuläppä vm 99 vai oliko se syksyllä 98 myynnissä olevissa autoissa (tai kaasuvaijerista sen näkee).Huomaatte että vastaaminen on vaikeaa Joskus voi tulla väärä vastaus eli se pitää korjata mutta siinä se juju on kuinka sen tekee.Nauraako paskaisen naurun ja kettuilujen kanssa kirjoittaa vai korjaa ihan hiuomaamattomasti ilman niitä vinkeitä.Tätä minä ajoin takaa ..Kiitos kun jaksoit lukea viestini ,kaikkea hyvää teille.
Hei Nercs
Mun kirjoitukset sua ilmeisesti eniten ahdistaa, kun niihin viittaavia linkkejä olet jakanut keskuuteemme.
Onko tämä harhaa vai muuten tuntuu siltä että täällä muutamat hemmot osaa sen oikean vastauksen ainostaan.Kun itse nöösinä vastasin tuohon linkin juttuu tarkista se ahtoletku ja ne liitokset .Ei mitään huomiota vastaukselle.Helpompaa se tietenkin on toiset kysyy ja toiset vastaa aivan oiken. 
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=7566.0
Mitä mieltä raati on asiasta.
Tuohon viestiin mulla ei olisi ollut mikään tarve enää sun vastauksen jälkeen kirjoittaa, kun olisi korkeintaan ollut lisättävänä se, että katselee moottorin alta niitä putkia MUTTA, lukemani perusteella Diesel hieman osoitti kysymystään mulle ja siksi vahvistin sun kertomaa.
Ahtoputki sieltä varmaan tosiaan on irronnut
Sana
tosiaan tuosta lauseesta tekee sen, että totean sen olevan niin, kuin sä olit jo aiemmin arvellut
Mielestäni en siis ole sun kirjoittamaa tuossa sivuuttanut, mutta itsehän olen siihen täysin syytön, jos lukija jättää huomiotta viestejä, eikä siitä ole kyllä vastuussa moderoijatkaan.
Tässä ei siis ollut kyse moderoinnista millään tavoin.
Tuo sormenheilutus oli sisäpiiri ja JuhaU kyllä varmaakin tietää mistä on kysymys loppujen lopuksi.
Jos joku haluaa päästä sisäpiiriin niin linkitän mistä tämä alkoi.
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=9619.msg184468#msg184468
Pysytään noissa valvonta hommissa vaan ei siihen mitä linkittää jookosta joo.
Sormenheilutuksella tuolla topic:ssa on tarkoitus saada sut rauhoittumaan, tuohon aikaan sulla näytti viesteihin vastailu lähtevän täysin lapasesta, eikä vastaukset meinanneet enää olla edes lähellä sitä, mitä kysyjä olisi halunnut tietää.
Itseasiassa vaikuttaa taas pikkuhiljaa menevän kirjoitukset siihen suuntaan, että täytyy niihin jollain tapaa puuttua, aiheiden luettavuus kärsii todella paljon, mikäli ne sisältää paljon tekstiä joka ei liity aiheeseen.
Seuraavaa viestiä ei ole olemassa, kirjoitan sen vain esimerkkinä:Mikäli joku aloittaa aiheen jossa kysyy ohjeita vetokoukun asennukseen, niin kyseiseen kysymykseen kykenisin helposti odottamaan sun vastaavan:
Pidetään ne koukun nupit hyvässä rasvassa ja hatut paikallaan ei ruostu ja kärryn aisa sujahtaa kivasti nuppiin. tarkistetaan kireys joka ruuvin aina, ojassa oleva kärry ei vie tavaraa perille, jos koukku on irroitettava pidetään se irti kun ei käytetä ja lukkoöljyä sinne lukkoon.
EI NÄIN.
Koukun nupin rasvaus ja pulttien kireyden ajoittainen tarkastaminen on kyllä todella hyviä neuvoja, mutta eivät kuulu kyseiseen topic:iin.. tai kuuluvat, mutta vain sivujuonena jonka voi ottaa esiin silloin, kun aiheen kysymykseen on ensin vastattu.